«БОГДАН МОТОРС» ВИГОТОВИТЬ ДЛЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО 10 АВТОБУСІВ ТА 10 ТРОЛЕЙБУСІВ

Автомобільна компанія «Богдан Моторс» уклала угоду на постачання в м.Хмельницький 10 низькопідлогових тролейбусів «Богдан Т70117» та 10 автобусів «Богдан А70132».

Сума контракту склала майже 100 млн гривень. Автобуси та тролейбуси передаються Хмельницькому на умовах лізингу. Загалом, відповідно до підписаного договору між ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» та ХКП «Електротранс», місто Хмельницький отримає 10 автобусів «Богдан А70132» та 10 тролейбусів «Богдан Т70117», 5 з яких матимуть до 20 км запасу автономного ходу, що дасть змогу з’єднати ділянки дороги, на яких відсутня контактна мережа. Наразі жителів м.Хмельницькийперевозять вже більше 20 тролейбусів «Богдан». Нагадуємо, що «Богдан Т70117» – це 12-метровий міський низькопідлоговий тролейбус, створений з урахуванням сучасних вимог до комфорту, якості та безпеки. Загальнапасажиромісткістьтролейбуса «Богдан Т70117» складає 105 пасажирів (у тому числі 34 місця для сидіння). Тролейбусобладнаний пандусом та кріпленням для фіксаціїінвалідноговізка в салоні, а такожмає 4 спеціальнообладнанихмісця для пасажирів з обмеженимиможливостямипересування і, щовартозазначити, асинхронним тяговим двигуном виробництва харківського заводу «Електротяжмаш». Як опції, Т70117 може бути обладнанийкондиціонерами салону та кабіниводія, камерами відеоспостереження, системою відображенняінформації про зупинки та іншими, згідновимогЗамовника. Автобуси «Богдан А70132» – це великі міські автобуси, загальна пасажиромісткість яких складає 106 чоловік, вони на 100% з низькою підлогою, Для інформації: «Богдан А70132» – це міський низькопідлоговий 12-метровий автобус, який обладнаний пандусом і кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні, а також спеціально обладнаними місцями для пасажирів з обмеженими можливостями пересування. Автобус укомплектований європейськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю та мостом ZF. Загальна пасажиромісткість даної моделі складає 106 чоловік (з них 30 – місця для сидіння). Луцький завод прикладає всі зусилля, щоб випускати автобуси та тролейбуси в цей непростий для економіки період і наразі головним для автозаводу є підтримка українських підприємств державою, створення комфортних умов для роботи та відкриття нових підприємств-партнерів. Дефіцитзамовлень в Україніпризводить до незавантаженостівітчизнянихвиробничихпотужностей. А це, в свою чергу, веде до скорочення робочих місць на українських підприємствах і відтоку кваліфікованих працівників, зокрема інженерів та конструкторів за кордон. Така тенденція шкодить вітчизняному машинобудуваннютаекономіціУкраїни. Трудовий колектив ДП «Автоскладальний завод №1» вже неодноразово звертався за підтримкою до висопосадовців, щоб зберегти робочі місця та не допустити знищення вітчизняного автовиробництва, наголошуючи на неприпустимості закупівлі списаного громадського транспорту з Європи за державні кошти. Як зазначив прес-секретар корпорації «Богдан» Сергій Красуля, врятувати вітчизняне машинобудування може лише комплексна урядова програма, яка визначить цю галузь пріоритетною і створить умови для працевлаштування молодих спеціалістів.