ПРЕДСТАВНИКИ МІСЬКОЇ РАДИ ОГЛЯНУЛИ НОВІ ТРОЛЕЙБУСИ ДЛЯ ЛУЦЬКА

16 жовтня 2020 року представники Луцької міської ради, а саме радник міського голови Ігор Поліщук та начальник відділу інвестиційної політики департаменту економічної політики Сергій Омельчук завітали на ДП «Автоскладальний завод №1» АТ «АК «Богдан Моторс», аби оглянути як відбувається процес виробництва нового транспорту для обласного центру. На даному етапі перші два тролейбуси «Богдан Т70117» вже завершують етап комплектування в складальному цеху, але вже сьогодні гості мали змогу проїхатись новеньким транспортом в режимі випробування і на власні очі переконатись в якості та комфорті новенького «Богдана». За словами Ігоря Поліщука, нові тролейбуси  – «це два красені, які вже проходять випробування і обкатку, а наступного тижня їх вже планують поставити на маршрут. Нові «Богдани» не лише укомплектовані кондиціонерами, USB-зарядками, а й мають чудовий дизайн і створені саме для нашого міста». Перший заступник директора заводу Ярослав Гриців зазначив, що тролейбуси виготовляються з розумінням того, що вони – для рідного міста і всі заводчани впевнені, що гідно виконають всі умови поставки і вже до кінця наступного року вся замовлена партія буде працювати для лучан. Тролейбуси «Богдан Т70117» для Луцька мають запас автономного ходу 0,5 км, вони є низькопідлоговими, мають відкидний трап і забезпечені місцями для пасажирів пріоритетної категорії. Крім того, враховуються індивідуальні потреби замовників, адже сучасне життя потребує сучасного підходу і при користуванні тролейбусами. Так, нові транспортні засоби будуть обладнані кондиціонером салону та кондиціонером кабіни водія. Для зручності пасажирів в салоні передбачені WI-FI та USB-роз’єми. А поки відбувалося випробування перших одиниць, на заводі тривають роботи з виготовлення наступної партії тролейбусів «Богдан Т70117» для Луцька. Нагадаємо, що оновлення тролейбусного парку обласного центру відбувається завдяки співпраці з органами місцевого самоврядування в рамках проекту «Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька Волинської області», який став можливим завдяки співфінансуванню Луцької міської ради та Європейського інвестиційного банку.