УКРАЇНА ПОТРЕБУЄ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ ПІДТРИМКИ МАШИНОБУДУВАННЯ ДЛЯ ПРИПИНЕННЯ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ

Україна перетворилася на кузню кадрів для західних країн, оскільки не в змозі утримати фахівців робітничого фаху вдома. Для повернення українців державі необхідно визначити машинобудування пріоритетною галуззю та повернути цій сфері престижність. Про це йдеться в блозі «Трудова міграція загрожує машинобудуванню України» прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі на порталі Ліга.net. «Ми маємо потужну базу важкої промисловості, яка наразі простоює і втрачає потенціал. Через відсутність налагодженого потоку замовлень від держави заводи зупинені в очікуванні невідомих перспектив. І навіть коли підприємствам вдається знайти замовників за кордоном, виконувати роботу практично нікому через трудову міграцію. До прикладу, на Черкаському автозаводі на час його відкриття 10 років тому працювало 3 тисячі робітників, а зараз – всього 500 людей», – зауважує Сергій Красуля. Прес-секретар корпорації наголошує, що більшу частину часу машинобудівні заводи працюють за скороченими графіками, інколи – один день на тиждень. Такі умови не є прийнятними для людей, які мусять піклуватися про свої родини. «Зрозуміло, що лише за рахунок підвищення зарплат проблему з трудовою міграцією не вирішити. Держава має приділити належну увагу розвитку важкої промисловості, щоб зробити робочі спеціальності затребуваними. Передусім, варто розробити комплексну програму підтримки машинобудування і взятися за неї ще на освітньому рівні. Оскільки промисловість вимагає негайного оновлення людьми через старіння кадрового фонду», – йдеться в блозі Сергія Красулі. Раніше працівники Луцького ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» звернулися у листі до Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна із проханням сприяти розвитку вітчизняної промисловості, зокрема автомобілебудування. Трудовий колектив підприємства звернув увагу глави відомства на те, що потужності заводу можуть працювати на забезпечення потреб країни у якісному європейському транспорті, та закликав центральну владу підтримати українське машинобудування.