УКРАЇНЦІ ПІДТРИМАЛИ ЗАКОНОДАВЧЕ ОБМЕЖЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ДО 10 РОКІВ

Українці вважають, що термін експлуатації громадського транспорту необхідно обмежити 10-ма роками та закріпити норму в законодавстві. Про це свідчать результати опитування, яке корпорація «Богдан» провела на свій сторінці у Facebook. Його учасники висловили сподівання, що невдовзі нові великогабаритні автобуси та тролейбуси таки замінять вживану техніку. Своєю чергою, у корпорації «Богдан» зауважили, що завдяки кооперації органів місцевої влади з українськими автовиробниками вже вдалося почати модернізацію перевезень у низці міст. «Розвиток транспортної системи – це інвестиція в економічний розвиток міста, і водночас вклад в поліпшення стану довкілля. Що комфортнішою буде техніка, то більша частина населення вибиратиме її замість індивідуальних авто. Це збільшить кількість місця на дорогах і зменшить викиди в повітря. Також сучасний транспорт сприятиме підвищенню мобільності населення», – йдеться в повідомленні корпорації. Водночас, зауважили у компанії, нині велика частина населення досі змушена щоденно потерпати від старого громадського транспорту. Подекуди він стає причиною аварій, що призводить до травмування пасажирів. Одним із вирішення проблеми транспортної системи може стати саме закріплення терміну експлуатації в законі, вважають в корпорації. «Це змусить перевізників дотримуватися норм, а несумлінні підприємці із застарілим транспортом зникнуть з ринку перевезень», – йдеться в повідомленні. У корпорації зауважили, що модернізацію українських автопарків можливо втілити завдяки потужностям українських автовиробників. Так, лише «Богдан Моторс» за рік може випускати до 6 тисяч одиниць сучасної техніки, яка не поступається європейським аналогам. Нагадаємо, «Богдан» співпрацює з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Зручні низькопідлогові автобуси й тролейбуси наразі курсують вулицями низки українських міст. Цього року «Богдан Моторс» виграв тендери на постачання партій низькопідлогових тролейбусів до Києва та Харкова.