БІЛЬШЕ ТРЕТИНИ АВТОБУСІВ В УКРАЇНІ ЕКСПЛУАТУЮТЬСЯ ВЖЕ ПОНАД 20 РОКІВ

В Україні 32 538 автобусів перебуває в експлуатації понад 20 років. А це 36% рухомого складу автопарків. Про це повідомили в прес-службі Корпорації «Богдан».
 
«На сьогодні українські перевізники використовують 90 414 автобусів. При цьому нові машини складають мізерну частку. Так,лише 2,5%автобусів були випущені на дороги 5 років назад, ще близько 3% – це техніка, яка знаходиться на ходу близько 7 років. Решта – автобуси, що давно вичерпали свій ресурс та потребують заміни»,– зазначають в Корпорації.
 
В АТ «АК Богдан Моторс» підкреслюють, що рухомий склад українських автопарків стрімко старішає, а його оновлення відбувається повільними темпами. Тенденція купувати вживаний транспорт в Європі замість нового вітчизняного поглиблює проблему, зауважують в Корпорації.
 
«Місцеві чиновники та приватні перевізники витрачають кошти на списані автобуси і тролейбуси з Польщі та Швейцарії. Однак такі рішення дають короткостроковий ефект і не ведуть до якісного оновлення рухомого складу. Внаслідок чого у містах збільшуєтьсячисельність старих машин різних років випуску, але кількість нових та комфортабельних автобусів майже не зростає», – відзначають в прес-службі Корпорації.
 
Окрім підвищеної аварійності та небезпечності, вживана техніка потребує постійних витрат на ремонт та заміну запчастин, що у кілька разів підвищує її остаточну вартість. А вітчизняні автовиробники залишаються без замовлень, в результаті чого страждають місцевий та державний бюджети, які наповнюють за рахунок таких підприємств.
 
Нагадаємо, що Корпорація «Богдан» співпрацює з Європейським банком реконструкції та розвитку задля оновлення автопарків комунального транспорту. У 2017-2018 роках у рамках цієї співпраці Київ, Кременчук та інші міста вже отримали партії нових тролейбусів. ЄБРР мав змогу ознайомитися з сучасною продукцією Луцького «АСЗ №1» і визнає якість техніки, яка бере участь у тендерах. Корпорація зацікавлена у подальшому розширенні ділових зв’язківз ЄБРР, оскільки європейські інвестори готові вкладати кошти в новий транспорт для українських міст.