БЮДЖЕТ ЛУЦЬКА ВИГРАЄ, ЯКЩО МІСЦЕВА ВЛАДА ПІДТРИМАЄ ВІТЧИЗНЯНОГО АВТОВИРОБНИКА – ДЕПУТАТ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКРАДИ

Бюджет Луцька виграє, якщо місцева влада підтримає вітчизняного виробника і купуватиме тролейбуси «Автоскладального заводу №1» АТ АК «Богдан Моторс». Про це заявив депутат Луцької міської ради Микола Яручик під час візиту на «Автоскладальний завод №1» АТ «АК «Богдан Моторс».
 
Він підкреслив, що підприємство щороку приносить місту кілька мільйонів гривень у вигляді податків. Завдяки цьому місцева влада може ремонтувати дороги, впроваджувати інноваційні інфраструктурні проекти та будувати важливі соціальні об’єкти – лікарні, дитячі садочки, школи. Купуючи тролейбуси українського виробництва, Луцьк робить інвестицію у власну економіку.
 
«Я взагалі прихильник того, щоб міський бюджет наповнювався, і ми за ті кошти могли робити дороги, прибудинкові території, інші речі, які пов’язані з благоустроєм в нашому місті. Також можна робити різні інновації і новинки, аби на це були кошти. Щоб на це кошти були, треба, щоб в бюджет надходили гроші. Коли ми купуємо якісь речі за кордоном, кошти у бюджет надходити не будуть. А коли ми будемо підтримувати нашого виробника, кошти з цієї оборудки будуть надходити в бюджет», – зазначив Микола Яручик.
 
Депутат нагадав, що завод є містоутворюючим підприємством, яке забезпечує роботою понад 650 лучан. Позбавляючи завод замовлень, місцева влада залишає людей без роботи та заробітку.
 
«Не слід забувати, що тут більше шестисот працівників і ці люди також платять податки у міський бюджет. Тому я прихильник того, щоб купувати на місцях. Я прихильник того, щоб гроші залишались в Україні», – підсумував Яручик.
 
Нагадаємо, що ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» є одним з найбільших платників податків на Волині. У 2017 році завод забезпечив фінансові надходження до державного та місцевого бюджетів у розмірі 79,8 млн грн. Виробничі потужності підприємства дозволяють виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік, а до 2020 року завод може вийти на обсяги виробництва у 6 000 одиниць техніки на рік. Досвід та новітні технології забезпечили заводу міжнародні контракти з Польщею, Чехією, Францією та Данію. Але головним пріоритетом у його роботі залишається задоволення потреб України у модернізації та оновленні рухомого складу громадського транспорту.