«БОГДАН» ПРАЦЮЄ НАД ЗБІЛЬШЕННЯМ АВТОНОМНОГО ХОДУ СВОЇХ ТРОЛЕЙБУСІВ

Луцький «Автоскладальний завод №1» постійно працює над збільшенням запасу автономного ходу тролейбусів власного виробництва. Про це заявили в прес-службі Корпорації «Богдан».
 
Наявність такої опції дозволяє тролейбусам продовжувати рух без під’єднання до контактної мережі.
 
«Для забезпечення можливості руху тролейбуса без під’єднання до контактної мережі тролейбуси обладнані літій-іонними батареями. Дальність автономного ходу від однієї зарядки акумуляторів залежить від кількості встановлених акумуляторів. Літій-іонні акумулятори в конструкції тролейбуса дають можливість вийти за межі контактної мережі, доходити до найвіддаленіших районів і долати невеликі перешкоди, не створюючи затори на міських магістралях. Такі тролейбуси можуть стати ідеальним рішенням для віддалених, спальних, районів міста і навіть найближчого передмістя. Використання подібного виду транспорту значно заощадить витрати на інфраструктуру, так як зведення електричної контактної мережі повсюдно буде не обов'язковим. Автономний хід дає можливість об'єднати декілька тролейбусних маршрутів в один, – зауважують в прес-службі АТ «АК Богдан Моторс».
 
Розробка електротранспорту – один із пріоритетних напрямків роботи компанії. На підприємстві постійно працюють над вдосконаленням та модернізацією модельного ряду тролейбусів.
 
«Поширення екологічно чистого електротранспорту – це глобальна тенденція. Розповсюдження таких машин стимулює розвиток відповідної транспортної інфраструктури у містах та сприяє збереженню навколишнього середовища», – підкреслили в Корпорації.
 
Нагадаємо, «Богдан» підтримує місцеву владу у її прагненні забезпечити мешканців новими тролейбусами та електробусами, які відповідають європейським стандартам безпеки та екологічності. Луцький завод Корпорації має величезний досвід у проектуванні та виробництві електротранспорту. Це забезпечило підприємству міжнародні контракти з Польщею, Чехією, Францією та Данію. Але головним пріоритетом у роботі залишається задоволення потреб України у модернізації та збільшенні чисельності рухомого складу міських автопарків.