«БОГДАН» СТВОРИТЬ ОБ’ЄДНАННЯ НА ПІДТРИМКУ ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ В УКРАЇНІ

Корпорація «Богдан» має намір створити об’єднання на підтримку виробництва електротранспорту в Україні головним завданням якого буде захист інтересів виробників екологічного транспорту в країні.
 
Маючи колосальний досвід та інноваційні розробки в галузі виробництва електротранспорту в Україні та усвідомлюючи відсутність будь-якої підтримки саме виробників транспорту національний автовиробник прийняв рішення залучити широкі кола громадських та політичних діячів для просування та лобіювання своїх інтересів.
 
За словами генерального директора ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» Віталія Старосуда, в Україні складається незрозуміла ситуація коли на законодавчому рівні преференції отримують імпортери, а не внутрішні виробники які залучають інвестиції, створюють робочі місця, виплачують заробітну платню, сплачують податки.
 
«Ми маємо згуртувати коло патріотичних фахівців які розуміють, що економіка країни буде розвиватися тільки тоді, коли працюватиме промисловість в середині держави і створюватиметься валовий внутрішній продукт, а не коли Україна перетвориться на величезний базар «купив-перепродав», - зазначив він, додавши, що завтра може настати день, коли у вас не буде грошей щоб купити будь-що, оскільки ви втратили роботу і не отримуєте зарплату».
За словами Старосуда, екологічний транспорт – перспективна для України ніша, яку на теренах держави першим зайняв саме «Богдан». «Наша компанія бачить перспективи саме у виробництві електричного транспорту не лише для країн ЄС, а й для українського ринку. Для нашої країни питання екологічності транспорту дійсно важливе»,- додав він.
 
На думку керівника підприємства, в умовах зміни членів законодавчого органу країни саме час створювати саме такі лобіські центри задля втілення законодавчих ініціатив підтримки внутрішніх виробників.
 
На даний момент «Богдан» - лідер у кількості розроблених моделей електротранспорту в Україні. Декілька років тому, коли ще ніхто з українських виробників навіть не розпочинав розробку електробусів, «Богдан» виготовив «Богдан А70100» - міський низькопідлоговий електроавтобус довжиною 11,96 м, загальною пасажиромісткістю 80 пас. (для сидіння - 26). Його було виготовлено у співпраці з польськими фірмами «Ursus» та «Enika». На електробусі встановлені Li-Ion батареї акумуляторів та синхронний тяговий двигун на постійних магнітах. Електрична частина електробуса була поставлена польськими партнерами, а все інше виготовлено на потужностях ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс». В даний час «Богдан А70100» успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін (Польща).
 
 
А в 2018 році конструкторським підрозділом ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» було розроблено унікальну електричну вантажівку ERCV27, якій немає аналогів у світі. Це - перша розроблена та виготовлена в Україні електрична багатофункціональна вантажівка, яка виготовлена на замовлення датської компанії Banke Electromotive для муніципального використання. Виготовлення таких вантажівок – це дуже перспективний напрямок роботи для українського виробника, адже до 2025 року більшість країн Європейського Союзу планують заборонити в’їзд легкових і вантажних автомобілів, оснащених дизельними двигунами внутрішнього згорання і повністю перейти на електричний транспорт.
 
Ще одним з напрямків роботи «Богдан» у сфері виготовлення електротранспорту є співпраця з французькою компанією Bluebus (Bollore Group), на замовлення якої вже виготовлено декілька кузовів для їхніх електричних автобусів. Цілком можливо, що в майбутньому ця співпраця не буде обмежуватись кузовами, а продовжиться вже виготовленням електробусів.
 
Отже, можна сказати, що АТ «АК «Богдан Моторс» - це український автовиробник, який має у своєму модельному ряді не лише розроблені конструкції, але й виготовлені зразки не лише автобусів з гібридним дизель-електричним приводом та електробусів, але й вантажівок, експлуатація яких не шкодить навколишньому середовищу. Для виготовлення сучасного електротранспорту «Богдан» має не лише потужності, які дозволяють виготовляти до 6000 автобусів і тролейбусів на рік, але й найголовніше – працівників, які є справжніми професіоналами своєї справи.