ДАНСЬКА КОМПАНІЯ МАЄ НАМІР РОЗШИРИТИ СПІВПРАЦЮ З «БОГДАН МОТОРС» ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНОЇ ЕЛЕКТРОВАНТАЖІВКИ

Данська компанія Banke Electromotive прагне розширити співпрацю із луцьким ДП «Автоскладальний завод №1» «Богдан Моторс», оскільки задоволена якістю виготовленою на її замовлення електромашини ERCV27. Про це заявив керівник Banke Electromotive Размус Банке під час презентації вантажівки 22 листопада, повідомляє прес-служба корпорації «Богдан».
 
Очільник європейської компанії високо оцінив професіоналізм працівників луцького заводу і заявив про плани розширити представництво свого офісу в Україні, щоб втілювати нові спільні проекти із «Богдан Моторс».
 
«Я побачив багато дуже мотивованих людей, з великими знаннями, зокрема, в інженерії. Тож ми матимемо змогу розширювати тут офіс в рекордні терміни. Ми хочемо розширити нашу діяльність в Україні і нашу співпрацю з «Богдан Моторс». Я вважаю, що цей регіон матиме великі можливості в майбутньому – в автомобілебудуванні і загалом», - заявив Размус Банке.
 
Він підкреслив, що після сертифікації електромашин ERCV27 їх виробництво продовжиться в Україні, на потужностях луцького заводу «Богдан Моторс».
 
Нагадаємо, корпорація «Богдан» представила 22 листопада першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive. Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу. Вантажівка отримала схвальні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації у Данії розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.
 
Спецмашина ERCV27 здатна розвивати швидкість до 80 км/год. Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі становить 220 км, а термін їх експлуатації сягає 12 років. Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
 
Нагадаємо також, що підприємство має досвід виготовлення найсучасніших тролейбусів для України та Європи, електробусів для Польщі й Чехії та кузовів електробусів для Франції.