ЕЛЕКТРОВАНТАЖІВКА «БОГДАНУ» - ЦЕ MADE IN UKRAINE У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ – ВОЛОДИМИР ОМЕЛЯН

Корпорація «Богдан» в рекордні терміни змогла розробити і виготовити електричну вантажівку з характеристиками високого рівня. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час презентації електромашини ERCV27 для данської компанії Banke Electromotive. Подія відбулася у стінах луцького ДП «Автоскладальний завод №1», повідомляє прес-служба корпорації «Богдан».
 
«Україна може і повинна бути високотехнологічної державою. Ви бачите цей продукт. Його повністю розробили і зробили в Україні. Це буде Made in Ukraine у Європейському Союзі. Це надзвичайно добрий показник того, що наші плани йдуть у правильному напрямку», - зауважив очільник Мінінфраструктури.
 
Володимир Омелян також додав, що попит на електроавтомобілі такого класу – шалений, проте їх випускає небагато держав. Однак тепер серед виробників опинилося і українське підприємство, наголосив він.
 
Крім того, глава Міністерства інфраструктури зазначив, що на майданчику «Богдана» виробляються на тільки електровантажівки, але й інші види екологічного транспорту - тролейбуси та електробуси, які можуть виходити на вулиці українських міст.
 
«Нам дуже важливо, щоб зараз міста та області закуповували техніку українського виробництва», - заявив він та додав, що держава має створити умови щодо відновлення автомобілебудування України.
 
Нагадаємо, корпорація «Богдан» представила 22 листопада першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive. Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу. Вантажівка отримала схвальні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації у Данії розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.
 
Спецмашина ERCV27 здатна розвивати швидкість до 80 км/год. Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі становить 220 км, а термін їх експлуатації сягає 12 років. Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
 
Нагадаємо, що підприємство має досвід виготовлення найсучасніших тролейбусів для України та Європи, електробусів для Польщі й Чехії та кузовів електробусів для Франції.