ГОЛОВНА ПРИЧИНА ПОЛАМОК АВТОМОБІЛІВ «БОГДАН-2251» - НЕЯКІСНЕ ПАЛИВО - ПОЛКОВНИК ЗАПАСУ ЗСУ

Головна причина поломок автомобілів «Богдан-2251» - це неякісне паливо, яке неправильно зберігали та перевозили. Про це заявив колишній АТОвець, полковник запасу ЗСУ Олег Чуйко (Мамай).
 
«Про те, як зберігається паливо у польових пунктах дислокації, всі добре знають. І як «бодяжать» паливо - добре видно на якості кінцевого продукту, що заливається в бак військової машини. Пам'ятаю, щоб не заглохнути остаточно, доводилося розмішувати в цій умовній солярці порції уайт-спіриту. Є відпочатку нормальне паливо, доведене до такого стану умовами транспортування, зберігання, наслідками розкрадання та іншими обставинами», – зазначив Олег Чуйко.
 
За його словами, наразі армія та інші силові структури використовують цілу низку автомобілів, паливна система яких не пристосована до «польових» умов і розведена «солярка» негайно призводить до поломок. Виробник у цьому – не винний, підкреслив він.
 
«Автозаводу «Богдан» інкримінують велику кількість поломок випущених ним санітарних машин. Але в пресі з'являлися повідомлення, що з 25 випадків, які декларуються активістами, 17 – це вихід з ладу паливної системи, яка не витримала суворого поводження з собою за допомогою «військової» солярки. Які ще коментарі до цього потрібні? І замість того, щоб розібратися і зробити висновки, волонтери «спускають всіх собак» на виробника. Вони кричать про вихід з ладу машини, скромно забуваючи при цьому вказати з якої саме причини це сталося», - говорить армієць.
 
Наразі українські військові відчувають гостру потребу в заміні парку старих санітарних авто та надходженні нових автівок. «Богдан-2251» повністю відповідає медико-технічному завданню Міністерства Оборони і вимогам до санітарних авто цього класу.
 
Санітарний модуль автомобіля виготовлено з використанням високоякісних матеріалів, що відповідають сучасним санітарним вимогам. Зовні модуль виконано з алюмінію, що забезпечує надійний захист від корозії, а внутрішнє оздоблення виконано з негорючих та зносостійких матеріалів. Санітарна частина автомобіля належно захищена від вологи та пилу, обладнана локальною системою обігріву, системою вентиляції з очисними фільтрами повітря, зональною та загальною системою освітлення, передбачає можливість підключення електроприладів. Також салон обладнаний додатковим евакуаційним виходом та передбачає штатні місця встановлення типового обладнання. Модуль має спеціальні кріплення для демонтажу та підйому, тому за необхідності, при втраті чи поломці шасі, його можна швидко демонтувати та змонтувати на інше шасі. Автомобіль може транспортувати до 8 поранених.