GREAT WALL ВИЗНАЄТЬСЯ У ВСЬОМУ СВІТІ

Цього року Brand Finance, міжнародна авторитетна консалтингова компанія з оцінки брендів, опублікувала рейтинг «2018 Brand Finance Global 500», згідно з яким HAVAL увійшов до списку 500 найдорожчих брендів у світі та посідає перші місця серед інших номінацій автомобільних брендів Китаю. Це визнання не лише демонструє силу HAVAL як лідера у класі SUV (sport utility vehicle - практичний спортивний автомобіль), але також віддзеркалює рішучість HAVAL стати лідером бренда SUV в світі.
 
 
Brand Finance - відома британська незалежна консалтингова компанія з управління брендом та оцінкою, а її кваліфікація та незалежність визнані світовими публічними компаніями.
 
HAVAL як лідер SUV протягом 8 років поспіль
 
У 2017 році HAVAL, як бренд-лідер класу SUV, мав валовий обсяг продажів більш ніж 850 000 автомобілів і посідає провідні позиції на ринку позашляховиків протягом 8 років поспіль. Це досягнення стало можливим завдяки величезним зусиллям HAVAL по трансформації та модернізації структури продукту.
 
HAVAL H6, вже досягнув звання «National SUV» в Китаї і нараховує понад 500 000 кумулятивних продажів, і ця модель була чемпіоном продажу протягом 57 місяців поспіль, що, без сумніву, зробило її бестселером. Двигун 1.5GDIT, створений для нового HAVAL H6, отримав високу оцінку премії «Chinese Heart 2017», а трансмісія з подвійним «мокрим» зчепленням і 7DCT увійшла в десятку кращих трансмісій світу.
 
 
Новий H6 Coupe увірвався на ринок багатьох країн з головним завданням - запропонувати водіям і пасажирам безпечний і зручний досвід керування, що поєднує в собі технології та насолоду, ще більше посилюючи шарм HAVAL з його надвисокою продуктивністю.
 
 
HAVAL H2, з моменту появи на ринку, щомісяця продає більше 10 000 автомобілів протягом 39 місяців поспіль і, таким чином, став зіркою на ринку малогабаритних позашляховиків. Його модний зовнішній вигляд і вишуканий інтер'єр роблять його дуже привабливим для потенційних клієнтів.
 
 
Як лідер в класі позашляховиків, HAVAL завжди фокусується на безпеці. Від «від найбільш потужного в світі бренду SUV» до «найбільшого задоволення клієнтів» і від створення науково-дослідних інститутів у Північній Америці і Європі до розповсюдження продукції у понад 40 країнах світу, HAVAL не шкодує зусиль, аби стати найціннішим брендом SUV у світі.
 
 
С п'ятизірковим сертифікатом безпеки, HAVAL пропонує клієнтам кругову систему захисту, яка успішно витримала тест на перекидання, не тільки підтвердивши силу HAVAL як бренду і лідера в класі SUV, але також продемонстрував швидкий прогрес, досягнутий китайським автомобільним брендом з точки зору безпеки.
 
 
З інформаційною системою мертвої зони, системою запобігання виїзду зі смуги руху, системою контролю паркування, високоякісною структурою кузова, захисту 3DP, HAVAL ставить за мету запропонувати нашим водіям і пасажирам безпечне пересування з більш надійною системою безпеки.