HYUNDAI ОТРИМАВ ТРИ БРОНЗОВИХ ЛЬВА НА КАННСЬКОМУ ФЕСТИВАЛІ

Новаторська рекламна кампанія HYUNDAI на міжнародному фестивалі реклами «Каннські леви-2015» завоювала три Бронзові лева в престижних категоріях «Film Craft», «Direct» і «Outdoor». Цей фестиваль є найбільш значущою подією в області створення реклами в світі.

«Послання космос» розповідає історію про те, як компанія HYUNDAI допомогла 13-річній дівчинці відправити послання своєму отцу- астронавта. Задіявши 11 автомобілів Hyundai Genesis, було написано повідомлення, площею близько 5,5 кв. км, яке було помітно з міжнародної космічної станції, де знаходився папа дівчинки. Також, компанія HYUNDAI запрошувала глядачів створити своє власне віртуальне повідомлення і поділитися ним з друзями і близькими, що зробили більше 85 000 чоловік в світі.

З моменту запуску 13 квітня 2015 відеоролик «Повідомлення в космос» (A Message To Space) зібрав понад 65 млн переглядів на YouTube, а також увійшов до Топ-10 найпопулярніших запитів в цій мережі в квітні за версією Adweek. Крім того, відео більше 800 разів з'явилося в ефірі національних телеканалів США, таких як ABC, Fox TV і NBC, а також отримало безліч гучних відгуків в друкованих та інтернет-ЗМІ, зокрема TIME, People і Forbes. Минулого місяця ролик завоював третє місце на фестивалі World's Best Advertising awards в Нью-Йорку в номінації «Кращий ролик в форматі медіум».

HYUNDAI є чому пишатися не тільки в автомобільній сфері: компанія по праву святкує здобуття найпрестижнішої нагороди в сфері реклами!

Компанія OOO «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб'ютор автомобілів ТМ HYUNDAI в Україні. На сьогоднішній день в Україні в дилерській мережі ТОВ «Хюндай Мотор Україна» продається 19 моделей автомобілів Hyundai, кожна з яких має в середньому 5 варіантів комплектації. Реалізовані в нашій країні автомобілі Hyundai представлені практично у всіх сегментах.