КОМФОРТ ТА БЕЗПЕКА ПАСАЖИРІВ НА ДОРОЗІ МАЮТЬ БУТИ ЗАКРІПЛЕНІ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ

Вимоги належної якості для громадського транспорту повинні бути прописані у законах України. Життя та здоров’я пасажирів має охоронятися державою, наголосив прес-секретар корпорації «Богдан» Сергій Красуля у своєму блозі «Чи виїдуть українські міста-мільйонники із заторів?».
 
«В Україні належні транспортні засоби – лише ініціатива самих виробників, і норма жодним чином не закріплена в документах. Як наслідок - чималою кількістю міст продовжує і надалі курсувати застаріла техніка, часто малогабаритна, яка лише засмічує і завантажує дороги, а не рятує від колапсу. Відсутність прописаних норм дає зелено світло як місцевій владі, так і приватним перевізникам порушувати права пасажирів», - зауважив він.
 
Сергій Красуля звернув увагу, що саме великий транспорт вирішує проблему якості перевезень, а також є ефективним методом зменшення заторів у містах. Прес-секретар корпорації пояснив, що габаритні засоби перевезення транспортують у 25 разів більше людей, ніж приватні авто.
 
Водночас він додав, що проїзд містом має забезпечувати нова якісна техніка: до того ж українські виробники вже пропонують такі автобуси та тролейбуси європейського зразка.
 
Нагадаємо, «Богдан» підтримує прагнення українських органів місцевого самоврядування замінити старий, зношений рухомий склад автопарків новою вітчизняною технікою і співпрацює з ними у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. 2018 року сучасні автобуси та тролейбуси виробництва луцького ДП «Автоскладальний завод №1» поїхали до Івано-Франківська, Сум, Херсона та Кременчука.