КИТАЙСЬКІ РЕАЛІЇ ТА УКРАЇНСЬКІ ПАРАЛЕЛІ

Після того, як найбільший виробник автомобілів в сегменті SUV -Great Wall Motors анонсував свою новинку Н8 в квітні, їй напророкували запаморочливі продажу. З початку продажів близько 1000 автомобілів цієї моделі, за кермом яких сиділи ощасливлені власники, покинули дилерські центри.

На сьогоднішній день приватна компанія, очолювана китайським мільярдером Wei Jianjun (згідно з інформацією Forbes його стан обчислюється в 7,7 млрд. Дол.США, у поточному році займає поки 147 місце в списку мільярдерів усього світу і 10-е місце в списку найбагатших людей Китайської народної Республіки http://www.forbes.com/profile/wei-jianjun/) пропонує знижки на свої автомобілі, оскільки зростання на найбільшому автомобільному ринку світу знаходиться в тісному тандемі з сповільнення економікою. А як інакше можна спокусити покупців середнього класу і вселити доцільність покупки пропонованого автомобіля?

Втім, сама компанія пояснює поточні знижки бажанням розділити радість від проданих 800 000 шт. Haval Н6, хоча на локальному ринку вони (знижки) швидше сприймаються як перетягування каната з зарубіжними суперниками в гострій боротьбі за покупця.

Поточні ціни в Китаї на Haval Н6 порівнянні і активно зіставляються представниками GWM з Volkswagen Touran (від 24000 дол. США) http://chinaautoweb.com/car-models/vw-touran/), передбачається, що за додаткові 1000 дол. США покупець все ж віддасть перевагу Н6, в якому просторіше і більший об'єм двигуна.

Складність китайського автомобільного ринку на сьогодні полягає в тому, що покупця все складніше і складніше залучити якими б то не було пільговими пропозиціями, середній клас воліє вкладати заощадження в зростаючі акції за твердженням Cui Dongshu (Генеральний секретар China Passenger Car Association http: // www. bloomberg.com/news/articles/2015-06-05/china-auto-sales-climb-3-8-in-may). Любителі іноземних шильдиков на авто отримали бажані знижки від General Motors, Ford Motor, Hyundai Motor і ін. Виробників і ринок пасажирських автомобілів в Китаї негайно відбив зростання на 3,8% в травні, що в кількісному еквіваленті склало 1.57 млн. Автомобілів.

Продажі китайських автомобілів, вироблених такими компаніями як Great Wall, Geely, Chery в травні виросли на 8,2%, склавши сумарно 633100 шт.

Навіть більш заможні китайські споживачі, здається, починають віддавати переваги поліпшується моторам вітчизняного автопрому після довгих років переслідування за імпортними автомобілями люксового сегмента. Так, після довголітнього тріумфу на ринку Китаю Audi і BMW практично одночасно констатують гнітючий спад продажів.

Товарні переваги китайців зазнають змін, які ми і спостерігаємо, що обсипаються в останні тижні новинами про китайський біржовому жахався (багато країн) обвалі і про раптове чудовому відродженні. Так що і іноземним автовиробникам і локальним компаніям Китаю доведеться боротися з певним стресом в найближчій перспективі. Покупці ж авто, безумовно, залишаться у виграші.

Що стосується українського Покупця, то і у нас віддається перевага дисконтируемой брендам і моделям. Тільки мої співвітчизниками поки не підпали під чарівність азарту фондових ринків, поки їх хвилюють зовсім інші сфери застосування накопичень. Будемо сподіватися, що автомобільна група буде залишатися їм / нам по кишені, з часом, і ми піддамося світовим перевагам в тому, що буде приносити нам маленькі і великі радості. Будь то гра на біржі, подорожі або колекціонування авто.

Зате у нас є переваги в реченні Great Wall Haval H6 проти Volkswagen Touran

Так, різниця між зазначеними моделями у нас наступна Haval Н6 стартує від 441000грн.-еквівалент порядку 20000 дол.США http://greatwall-ukraine.com/auto/great-wall-haval-h6/komplektaczii-i-cz... h6.html (проти китайської роздрібної ціни в 25000 дол.США) в той час як ціна на VolKkswagen Touran в Україні починається від 656731,8 грн. - Еквівалент порядку 29850 долл.СШАhttp: //www.volkswagen.ua/modeli/touran/tsifry_ta_fakty/tsiny/1182_life (проти китайської роздрібної ціни від 24000 дол.США). Українські поціновувачі Great Wall Haval H6 знаходяться навіть в більш привілейованому становищі, ніж китайські.

Примітка: статистичні дані по китайському ринку взяті з сайту www.ibtimes.com