НЕПРИПУСТИМІ ЗАКУПІВЛІ МІСТАМИ СПИСАНОГО 20-РІЧНОГО ІМПОРТНОГО ТРАНСПОРТУ ПРОДОВЖУЮТЬСЯ

Луцька міська влада таки закупить 10 старих швейцарських тролейбусів 1997 року випуску. Відповідно до інформації на порталі ProZorro, контракт на купівлю вживаного транспорту обійдеться місту у 10 млн грн. В умовах недозавантаженності вітчизняних автопідприємств, які випускають нову аналогічну техніку, такі закупівлі є неприпустимими. Про це заявили у прес-службі Корпорації «Богдан».
 
«Закупівля металобрухту за кошти платників податків є не припустимою. Адже 20-річний тролейбус не прослужить місту довго. Термін експлуатації цього транспорту закінчився вже багато років тому, тож він приречений на постійні ремонти та прихід у остаточну несправність. Витрачаючи бюджетні гроші у інтересах окремим посадовців, Луцьк нехтує комфортом і безпекою самих громадян», - наголосили у Корпорації.
 
Важливо, що Луцьк вже мав низку проблем із вживаним транспортом раніше. Оскільки списані тролейбуси потребують частої заміни запчастин, яких в Україні просто немає, ці видатки оплачуються за рахунок кожного мешканця міста. Тож доцільніше було б купити меншу кількість тролейбусів, але нових.
 
Аби захистити інтереси містян, влада Луцька має переглянути рішення щодо купівлі вживаних швейцарських тролейбусів та встановити строки експлуатації громадського транспорту.
 
Нагадаємо, що раніше проти рішення міськради виступив колектив Луцького автозаводу корпорації «Богдан», який організовував пікет з вимогами відмовитися від закупівлі вживаного транспорту і підтримати вітчизняного виробника. У березні працівники заводу виходили під стіни міської ради із закликом відмовитися від придбання старих тролейбусів зі Швейцарії.
 
Також обурені заводчани зверталися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням заборонити покупку за бюджетні кошти вживаного транспорту та транспорту іноземного виробництва за умови випуску аналогічного нового транспорту українськими підприємствами. У зверненні працівники наголосили, що стара імпортна техніка вже не перебуває на гарантії виробника, а значить несе підвищену аварійну загрозу для пасажирів.