HYUNDAI - БРЕНД №1 ЗА РІВНЕМ ЛОЯЛЬНОСТІ

HYUNDAI сьомий рік поспіль займає перше місце в рейтингу індексу лояльності споживачів в автомобільній категорії авторитетного дослідження Brand Keys Customer Loyalty Index (США).
Рейтинг Brand Keys - це всебічне якісне дослідження споживчих переваг і рівня лояльності до торгових марок. Протягом року відслідковуються близько 650 брендів в 72 категоріях. Аудиторія опитаних становить близько 43 тисяч респондентів, які дають оцінку своїм уподобанням на основі досвіду їх використання, емоційних і раціональних критеріїв вибору.
Лояльність клієнтів - один з ключових елементів стратегії розвитку бренду, якому Hyundai Motor Company приділяє особливу увагу. Будучи одним зі світових лідерів в індустрії автомобілебудування, HYUNDAI постійно вдосконалюється, прагнучи задовольняти актуальні потреби споживачів, створюючи автомобілі, що відповідають найвищим стандартам в частині дизайну, якості, безпеки, функціональності і комфорту.
Завдяки клієнто-орієнтованої стратегії, щорічно кількість лояльних клієнтів бренду HYUNDAI на провідних світових ринках стає дедалі більше, а споживачі, які хоч раз мали позитивний досвід експлуатації автомобілів HYUNDAI, стають друзями бренду на довгі роки.