ПРАЦІВНИКИ ЛУЦЬКОГО АВТОЗАВОДУ ЗАКЛИКАЮТЬ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ ЗАБОРОНИТИ КУПУВАТИ ВЖИВАНІ ТРОЛЕЙБУСИ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ

Працівники ДП «Автоскладальний завод №1» корпорації «Богдан» в Луцьку закликають Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана заборонити закупівлю українськими містами за кошти бюджету вживаних тролейбусів, у той час коли потужності вітчизняних підприємств не завантажені. 

У зверненні зазначається, що ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» суттєво поповнює бюджет міста та країни та забезпечує роботою майже тисячу працівників. Поряд з цим, багато українських міст, в тому числі Луцьк, постійно закуповують списані польські тролейбуси, які є потенційно аварійнонебезпечними.

«Незважаючи на наявність сучасних цехів, ми у Луцьку спостерігаємо збільшення кількості вже списаних польських тролейбусів: лише в цьому році на вулицях міста мають з’явитися ще з десяток таких машин з Польщі. Всі добре розуміють, що незабаром ці тролейбуси почнуть ламатися і для їхнього обслуговування та ремонту знову будуть потрібні немалі кошти платників податків», - зазначається в листі трудового колективу до Прем’єр-міністра.

«Ми, як працівники великого підприємства, яке в змозі забезпечити потреби міста у тролейбусах вітчизняного виробництва, змушені діставатись на роботу небезпечним транспортом, який може зламатись у будь-який момент», - йдеться у зверненні.

При цьому працівники нагадують, що завод – один з найбільших платників податків в бюджет міста, на якому працюють біля 1000 чоловік.
Тобто виходить, що за сплачені до бюджету міста кошти в Польщі закуповується небезпечна техніка, яка відпрацювала свій ресурс, тоді як завод, в який корпорацією інвестовано понад $ 150 млн. на закупівлю обладнання, фактично змушений простоювати.

При цьому Польща купує у корпорації нові тролейбуси, а «Україна, виходить, звідти ввозить лом».

За даними корпорації, в 2013 році за бюджетні кошти було закуплено 80 тролейбусів, в тому числі 34 таких, що були у вжитку, а в 2014 році - 117 од. (53 вживаних), в 2015 році - 154 од. (79 вживаних). У 2016 році по тендерах було заявлено 317 тролейбусів (в тому числі 69 вживаних). 

ЗВЕРНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ ДП «АСЗ №1» АТ «АК «БОГДАН МОТОРС»:

ШАНОВНИЙ ВОЛОДИМИРЕ БОРИСОВИЧУ!

Звертаються до Вас працівники Дочірнього підприємства «Автоскладальний завод № 1» Публічного акціонерного товариства «Автомобільна Компанія «Богдан Моторс», яке знаходиться у м.Луцьк.
Завод, на якому ми працюємо – це найбільше підприємство в Україні з виробництва сучасних автобусів і тролейбусів, який здатен виготовляти до 6000 автобусів і тролейбусів на рік. Інвестиції Корпорації «Богдан» в побудову нових цехів і закупівлю сучасного обладнання склали більше 150 млн. дол. США. Не всі відомі світові виробники автобусів і тролейбусів мають такі сучасні унікальні технології виробництва, як  ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс». На підприємстві успішно працює фарбувальний комплекс фірми «Firat», виготовлений і змонтований турецькою компанією ADA BOYA Ltd., завершено роботи з монтажу технологічного устаткування фарбувального комплексу фірми «Eisenmann» (Німеччина), а всі роботи в складальному цеху зі створення дільниці діагностики і здачі продукції були виконані компанією «DÜRR» (Німеччина), яка повністю займалась монтажем обладнання «DÜRR» та «MAHA». 

Незважаючи на наявність таких сучасних цехів, виробництво не завантажено у повному обсязі,  а у рідному місті ми спостерігаємо збільшення кількості вже списаних польських тролейбусів. В 2017 році на вулицях Луцька мають з’явитися ще з десяток таких тролейбусів з Польщі. Всі добре розуміють, що незабаром ці тролейбуси почнуть ламатися і для їхнього обслуговування та ремонту знову будуть потрібні немалі кошти платників податків. Те, що скупий платить двічі – це всім відомо. Як від пасажирів, так і від водіїв тролейбусів неодноразово доводилось чути нарікання на їхню якість. 
Крім того, старі тролейбуси є потенційно аварійно небезпечними та можуть загрожувати безпеці пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Ми, як працівники великого підприємства, яке в змозі забезпечити потреби міста у тролейбусах вітчизняного виробництва, змушені діставатись на роботу небезпечним транспортом, який може зламатись у будь-який момент.

ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» суттєво поповнює бюджет міста та країни та забезпечує роботою майже тисячу працівників. Нас, як працівників такого великого підприємства, обурює намагання міських чиновників витратити сплачені нами податки на закупівлю старих, зношених тролейбусів.

Звертаємось до Вас з проханням заборонити купувати старі списані в Європі тролейбуси за кошти українських платників податків, а натомість придбати тролейбуси вітчизняного виробництва. 
Це дозволить не лише покращити екологічну ситуацію у містах та забезпечити відповідний комфорт мешканцям, але й сприятиме створенню додаткових робочих місць в Україні.

З ПОВАГОЮ, ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ДП «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД № 1» АТ «АК «БОГДАН МОТОРС»