ПРАЦІВНИКИ ЛУЦЬКОГО ЗАВОДУ «БОГДАН» ЗАКЛИКАЛИ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРА ВРЯТУВАТИ ВІТЧИЗНЯНИЙ АВТОПРОМ

Працівники Луцького «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» звертаються до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана із проханням недопустити знищення вітчизняного автовиробництва. Трудовий колектив підприємства наголошує на неприпустимості закупівлі списаного громадського транспорту з Європи за державні кошти, оскільки така техніка вже не перебуває на гарантії виробника і несе підвищену аварійну загрозу для пасажирів.
 
Працівники заводу вказують на кричущий випадок нехтування міською радою Луцька критеріїв безпечності та економічної доцільності під час оновлення автопарку комунального електротранспорту. Попри численні протести лучан та місцевих народних депутатів, 28 березня міська рада з третьої спроби ухвалила рішення про закупівлю 2 вживаних тролейбусів зі Швейцарії. На це з бюджету міста виділять близько 2 млн грн. Швейцарські тролейбуси перебували в експлуатації 21 рік, були списані і тепер підлягають утилізації або продажу на металобрухт, наголошують працівники підприємства. Однак це не зупинило міськраду від придбання такої техніки.
 
Такі випадки – типові для українських міст, підкреслили заводчани. Дефіцит замовлень в Україні призводить до незавантаженості вітчизняних виробничих потужностей. А це, в свою чергу, веде до скорочення робочих місць на українських підприємствах і відтоку кваліфікованих працівників, зокрема інженерів та конструкторів за кордон. Така тенденція шкодить вітчизняному машинобудуванню та економіці України.
 
Персонал заводу звертається до Прем’єр-міністра з проханням звернути увагу на проблему і посприяти державній підтримці українського автобудівництва, оскільки воно є джерелом прибутку для державного бюджету та займає третє місце у структурі українського експорту за кордон. Зокрема, у 2017 році експорт продукції машинобудування лише до країн ЄС приніс Україні $2,68 млрд прибутку.
 
Нагадаємо, що працівники «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» закликали місцеву владу забезпечити Луцьк сучасним рухомими складом. 28 березня у м. Луцьку вони вийшли на мітинг під стіни міської ради з вимогами підтримати вітчизняного виробника та відмовитися від придбання вживаних тролейбусів зі Швейцарії. Колектив заводу наголосив на економічній недоцільності такого рішення. Оскільки списані тролейбуси – аварійнонебезпечні, потребуватимуть постійного ремонту та заміни запчастин, яких в Україні просто немає. Оплачувати видатки на технічне обслуговування техніки доведеться з міського бюджету, тобто за рахунок кожного мешканця міста.