ПРОТЕСТУВАЛЬНИКИ НА ЄВРОНОМЕРАХ МАЮТЬ ВИМАГАТИ НАЛАГОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА, А НЕ ВЛАШТОВУВАТИ КОЛАПС НА ДОРОГАХ

Водії нелегальних автівок на єврономерах 11 жовтня заблокували рух на столичних дорогах, протестуючи проти підвищення цін на паливо. Вони не платять податки до державного бюджету, однак їм вистачає нахабності висувати вимоги до держави.
 
У корпорації «Богдан» звертають увагу на те, що замість того, щоб вимагати зниження цін на імпортне паливо, доцільніше було б вимагати від держави налагодження вітчизняної переробки нафтових продуктів. Це дозволило б знизити ціну на бензин і водночас сприяло би зростанню економіки України.
 
«Водії незаконних авто з іноземною реєстрацією прагнуть купувати машини за європейськими цінами. Водночас купувати паливо за європейською вартістю - відмовляються. Більше того, роблять киян заручниками своїх безглуздих вимог. Спочатку вони не платять податки за ввезення машин, заявляючи, що авто має бути доступне кожному. Тепер у цих порушників закону немає грошей заправити свій металобрухт. Вони створюють абсурдну ситуацію, через яку страждають всі учасники руху і країна загалом», - зазначили у прес-службі корпорації.
 
У компанії також зауважили, що налагодження виробництва як автомобілів, так і палива всередині України сприяло би відродженню економіки та зростання благополуччя громадян. Так, українські підприємства можуть стати майданчиками для виготовлення продукції світових брендів. Зокрема, «Богдан Моторс» є найсучаснішим в Україні підприємством із повномасштабного виробництва легкових автомобілів в місті Черкаси, потужності якого становлять 120 000 - 150 000 транспортних засобів на рік.
 
Раніше «Богдан» наголошував на тому, що власники нелегальних авто на єврономерах завдають збитків державному бюджету не лише у сфері податків, а й субсидій: уряд не може зараховувати їхні авто до статистки під час нарахування державної підтримки, оскільки вони не є фактичними власниками цих транспортних засобів.
 
Як відомо, що Верховна Рада може ухвалити неприпустиме зниження акцизів на ввезення автомобілів. Згідно з підрахунками Кабміну, закон призведе до щорічних втрат у розмірі 2 млрд гривень для українського бюджету.
 
Навала вживаних авто вже призвела до того, що місце нових автівок на ринку все активніше займають старі легковики з іноземною реєстрацією. Така тенденція може остаточно вбити українське автовиробництво та цивілізований ринок в цілому.