ПРОТОТИП «БОГДАН 2351» ПРОЙШОВ ПОНАД 60 ТИСЯЧ КМ ПІД ЧАС ТЕСТОВОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Задовго до розробки «Богдан 2351» його цивільний прототип, повнопривідний Great Wall Wingle 5 doublecab, тестово експлуатувався в одному з спеціальних підрозділів ЗСУ і, не отримавши технічних проблем, пройшов у районах проведення АТО понад 60 тисяч км. Про це сказав технічний директор автоскладального заводу №2 компанії «Богдан Моторс» Владислав Іллєнко під час презентації нового багатоцільового позашляховика «Богдан 2351».
 
«На вимогу військових було суттєво доопрацьовано підвіску автомобіля із застосуванням посилених ресор та амортизаторів. До комплектації автомобіля додано шини з малюнком спеціальної конфігурації для полегшення пересування по місцевості зі складними грунтами. Панель приладів устаткована додатковим вимикачем освітлювальних приладів, що дозволяє працювати в режимі світломаскування. Також забезпечена можливість буксування причепа чи іншого транспортного засобу вагою до 1,5 тони, а якщо він обладнаний додатковими гальмами – то і до 3 тон», - розповів Іллєнко.
 
Нагадаємо, новий багатоцільовий позашляховик «Богдан 2351» презентували журналістам на автоскладальному заводі №2 компанії «Богдан Моторс» у Черкасах. Це уніфікований багатоцільовий позашляховик, який призначений замінити морально і технічно застарілий УАЗ на усіх без винятку ділянках армійської служби. Нова машина має більш потужний двигун потужністю 143 к/с, вищу максимальну швидкість та вантажопідйомність.
 
На перспективу, «Богдан 2351» - це готова платформа для перетворення на легкий автомобіль вогневої підтримки, з можливістю розвитку у модифікації для військових зв'язківців, саперів, радіаційної і хімічної розвідки та аеророзвідки.