СТРОКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ НЕ ПОВИННІ ПЕРЕВИЩУВАТИ 8-10 РОКІВ – «БОГДАН»

Необмежений строк експлуатації громадського транспорту призводить до небезпеки на українських дорогах. За офіційними даними, майже 95% автобусів і тролейбусів в Україні на ходу більше 20 років. Про це у своєму блозі на сайті ЛІГА.net написав прес-секретар Корпорації «Богдан» Сергій Красуля.
 
Зношений транспорт не тільки некомфортний для пасажирів, а й наражає людей на небезпеку. Тільки у 2017 році в Україні сталося понад 2,5 тисяч дорожньо-транспортних пригод за участі громадського транспорту. Головна причина – аварійність.
 
«Аби підвищити безпеку на українських дорогах потрібно почати із законодавчого закріплення безпекових стандартів у громадському транспорті, заборонивши аварійним автобусам виходити на маршрути. Треба чітко прописати строки експлуатації громадського транспорту, які не повинні перевищувати 8-10 років. Також важливо скасувати заборону на перевірки перевізників, взявши під контроль транспортні організації», – зауважили у «Богдані».
 
Нагадаємо, що навесні працівники Луцького «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» зверталися до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана із проханням обмежити закупівлі вживаного громадського транспорту з Європи. Трудовий колектив підприємства наголошував на неприпустимості закупівлі списаного громадського транспорту за державні кошти, оскільки така техніка вже не перебуває на гарантії виробника і несе підвищену аварійну загрозу для пасажирів. Корпорація «Богдан» також закликала Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана змінити підхід до закупівлі громадського транспорту в українських містах та підтримати вітчизняне машинобудування.