УКРАЇНСЬКЕ АВТОБУДУВАННЯ ВКРАЙ ПОТРЕБУЄ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ –«БОГДАН»

Українське автобудування вкрай потребує державної підтримки. Про це сказав прес-секретар АТ «АК Богдан Моторс» Сергій Красуля на сторінках інтернет-видання Кореспондент. https://blogs.korrespondent.net/blog/business/3965003/
 
Він відзначив, що наразі автобудівна галузь знаходиться у кризовому стані. Виробничі потужності, які були створені найбільшими підприємствами України за роки незалежності, недозавантажені і працюють лише на 2% від можливих обсягів. Виробництво транспорту, зокрема автобусів, знизилося катастрофічно: з кількох тисяч на рік до кількох одиниць. На думку Сергія Красулі, реанімувати вітчизняний автопром можна за допомогою цільових програмдержавної підтримки, які стимулюватимуть та захищатимуть українську автопромисловість.
 
«Держпідтримка дозволяє виробникам підвищити свою конкурентоспроможність, знизити вартість продукції і активно просувати її на зовнішні ринки. При цьому державні інвестиції залишаються в країні і повертаються в економіку у вигляді податків, які сплачують до бюджету вітчизняні заводи, та валютних надходжень за експорт української продукції до інших країн», – пояснив фахівець.
 
Позитивний результат державних преференцій можна побачити на прикладі Білорусі, де заводи отримують дотації та субсидії з бюджету. Це дозволяє білоруським автовиробникам реалізовувати свою продукцію за кордоном, зокрема в Україні, і заробляти на цьому. У той час як українські заводи залишаються без замовлень, а їхні працівники – без роботи та зарплати.
 
«Білоруські виробники мають широку підтримку держави у вигляді дотацій, а відтак можуть запропонувати нижчу вартість, але не вищу якість. Українські підприємства не одержують жодної фінансової допомоги від держави, тому вітчизняна техніка на 10-20% дорожча. При цьому вона перевершує білоруські аналоги за технічними характеристиками та ходовими якостями, оскільки угода про Асоціацію з ЄС спонукала українські підприємства активно впроваджувати європейські стандарти у виробництво», – зауважує Сергій Красуля.
 
Він підкреслив, що державні програми підтримки дозволять автопрому наростити обсяги виробництва і знизити вартість продукції. Це не лише позитивно вплине на економіку, але й сприятиме оновленню рухомого складу громадського транспорту в Україні та підвищенню якостіпасажирських перевезень.
 
Нагадаємо, що Корпорація «Богдан» активно підтримує ініціативу українських міст у переході на новий великий, зручний і комфортний громадський транспорт та готова допомогти задовольнити їхні потреби у цьому. Адже такий транспорт враховує особливості людей з обмеженими можливостями і відповідає сучасним європейським та світовим стандартам – економічним, технічним та екологічним.Низка українських міст вже почала реформу комунального транспорту і повний перехід від маршруток до великих тролейбусів і автобусів. Вони допоможуть вирішити проблему перевантаженості шляхів, заторів на дорогах і черг на зупинках.