ВЕРХОВНА РАДА ЗРОБИЛА КОМПРОМІСНИЙ КРОК ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЛЕГАЛЬНИХ АВТО НА ЄВРОНОМЕРАХ

Український парламент зробив крок до вирішення проблеми нелегальних машин на єврономерах, нарешті ввівши їх у правове поле. Однак це лише компроміс, на який депутатів примусили мітингарі. Крім того, корпорація розраховує і наполягає на тому, щоб депутати підтримали й інший законопроект - №8488, адже вони працюватимуть лише у зв’язці, повідомляє прес-служба «Богдану».
 
Водіям авто на єврономерах нададуть особливі преференції у вигляді «амністії» - вони зможуть у визначений термін розмитнити свої автівки, щоб користуватися ними легально. У той час як інші українці продовжуватимуть розмитнювати авто за повною ставкою.
 
Позитивним є те, що власники авто на єврономерах нарешті почнуть сплачувати податки, які підуть на виплату пенсій. Крім того, державний бюджет отримає гроші на розвиток інфраструктури.
 
«Власники нелегальних автівок на єврономерах фактично шантажем примусили владу піти на компроміс, блокуючи під час протестів рух столиці. Є сподівання, що після ухвалених змін вони ввійдуть в правове поле, після чого припиниться свавілля на автошляхах. Однак тепер виникають побоювання, що мітингарі перемістять протести з абсурдними вимогами під інші установи, побачивши, що влада готова іти на поступки. Під Нацбанком, до прикладу, почнуть вимагати «долар по 8», а у комерційних фірм - «запчастини по 50» чи «бензин за 1 копійку», - зауважив прес-секретар корпорації «Богдан» Сергій Красуля.
 
Він додав, що корпорація виступає за цивілізований автомобільний ринок, на якому немає міста металобрухту на колесах, а власники транспорту ввозять і користуються ним на законних умовах.
 
Відповідно до нового законодавства, знижується розмір податків для транспортних засобів з-за кордону. Раніше в уряді підрахували, що зниження акцизів призведе до щорічних втрат у розмірі 2 млрд гривень для українського бюджету.
 
У корпорації нагадують, що навала вживаних авто спричинила ситуацію, коли місце нових автівок на ринку все активніше займають старі легковики з іноземною реєстрацією, що призводить до занепаду українського авторинку.