ВІТЧИЗНЯНІ МАШИНОБУДІВНИКИ МАЮТЬ ВИТІСНИТИ ІНОЗЕМНІ АВТОБУСИ З УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ – «БОГДАН»

Вітчизняне машинобудування має витіснити автобуси іноземного виробництва з українського ринку. Про це заявили в прес-службі Корпорації «Богдан».
 
АТ «АК Богдан Моторс» ставить за мету допомогти українським перевізникам замістити автобуси іноземного, в тому числі російського, виробництва сучасними зразками вітчизняної техніки, оскільки техніці країни-агресора не місце на українському ринку.
 
Українська продукція перевершує російські аналоги за технічними характеристиками та ходовими якостями. Але через недобросовісну конкуренцію та демпінг російських виробників, автобуси з РФ змогли зайняти найбільшу частку у складі українських автопарків. Так, із 90 414 автобусів, які зараз експлуатуються в Україні, 20 588 або 23% – це машини російської марки ПАЗ. Натомість частка українських марок значно менша, наприклад, ЛАЗів – 14 692 або 16,2%, БАЗів лише 11 640 або 13%, «Богданів» – 10 415 або 11,5%.
 
«Україна повинна захищати національні інтереси на внутрішньому ринку, щоб подолати критичну ситуацію, за якої продажі іноземних автобусів перевищують українські. Українська техніка вже давно обійшла російську у якості, оскільки вітчизняні автовиробники активно впроваджують норми ЄС у виробництво, тож з конвеєрів сходять моделі, які відповідають європейським стандартам екологічності, безпеки та комфортабельності. Це суттєва перевага вітчизняних автобусів, яка дає нам змогу зміцнити позиції української продукції на внутрішньому ринку та посунути з нього російську техніку», – підкреслили в компанії.
 
Нагадаємо, Корпорація «Богдан» підтримує ініціативу міст у переході на сучасний, зручний і комфортний громадський транспорт та готова задовольнити їхні потреби у автобусах і тролейбусах великого та надвеликого класів. Луцький завод Корпорації також має величезний досвід у проектуванні та виробництві екологічно чистого електротранспорту. Це забезпечило підприємству міжнародні контракти з Польщею, Чехією, Францією та Данію. Але головним пріоритетом у роботі залишається задоволення потреб України у модернізації та збільшенні чисельності рухомого складу міських автопарків.