ЄВРОПЕЙСЬКІ ІНВЕСТОРИ ГОТОВІ ВКЛАДАТИ ГРОШІ ЛИШЕ В НОВИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ МІСТ – «БОГДАН»

Західні інвестиційні банки готові вкладати кошти в модернізацію автобусних і тролейбусних парків України за умови закупівлі ними нового транспорту. Про це заявили в прес-службі Корпорації «Богдан».
 
«В Україні склалася критична ситуація з громадським транспортом. Більшість автобусів, тролейбусів і трамваїв давно вичерпали свій термін експлуатації та потребують заміни. Тому у 2017 року розпочалася реалізація проекту «Міський громадський транспорт», який фінансується за кошти ЄБРР. Гроші виділяють, насамперед, напридбання сучасного рухомого складу. Європейці добре розуміють, що потрібно інвестувати в транспорт, який відповідає сучасним стандартам і слугуватиме десятиліттями, а не купувати вживану техніку, яка завтра зламається», – зауважили в АТ «АК Богдан Моторс».
 
В Корпорації підкреслили, що тісно співпрацюють з ЄБРР в оновленні автопарків комунального транспорту. В рамках цієї співпраці Київ, Кременчук та інші міста вже отримали партії нових тролейбусів. ЄБРР мав змогу ознайомитися з сучасною продукцією Луцького «АСЗ №1» і визнає якість техніки, яка бере участь у тендерах. Корпорація зацікавлена у подальшому розширенні ділових зв’язків та поглибленні співпраці з ЄБРР.
 
При цьому «Богдан» наголошує на недоцільності купівлі списаного транспорту і автобусів та тролейбусів іноземного виробництва, якщо аналогічні моделі виготовляють в Україні. Оскільки підтримка вітчизняного виробника дозволяє українським підприємствам створювати робочі місця в регіонах та сплачувати мільйонні податки в державний та місцеві бюджети.
 
На Заході немає практики заміняти старі тролейбуси – іншими вживаними моделями, підкреслюють в Корпорації. Натомість в Україні така практика набула величезних масштабів, у той час як вітчизняні заводи з виробництва громадського транспорту мають обмаль замовлень та нерідко простоюють без роботи.
 
«Списана закордонна техніка, звісно, дешевша, ніж нова українська. Але такий транспорт невдовзі знову вимагає заміни, тож місцевим органам влади доводиться платити двічі, тому така економія – дуже сумнівна. А купівля нових тролейбусів, хоч і обходиться дорожче, але працює на далеку перспективу. І головне – дає можливість українцям користуватися безпечним та комфортним транспортом вже сьогодні. Це інвестиція в розвиток транспортної інфраструктуриукраїнських міст. І ЄБРР, який фінансує напрямок закупівлі саме нового транспорту, чудово це розуміє», – зазначили в АТ «АК Богдан Моторс».
 
Нагадаємо, що «Богдан» готовий задовольнити потреби українських міст автобусах та тролейбусах різних класів та моделей. На сьогодні Луцький «Автоскладальний завод №1» може виготовляти до 2 200 одиниць техніки на рік, а до 2020 року планує збільшитипотужності підприємства до 6 000 одиниць на рік.
 
Раніше директор представництва ЄБРР в Україні Шевки Аджунер на прес-конференції в Києві в середу, 4 квітня заявив, що Європейський банк реконструкції і розвитку планує в 2018 році реалізувати в Україні близько 25-30 нових проектів фінансування в транспорті та інфраструктурі.