УКРАЇНЦІ ПРАГНУТЬ НЕГАЙНОГО ОНОВЛЕННЯ МІСЬКИХ АВТОПАРКІВ НОВОЮ ТЕХНІКОЮ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВА

Українці підтримують якнайшвидше оновлення міських автопарків сучасним великим транспортом від вітчизняного виробника. На їхню думку, вживана та малогабаритна техніка не відповідає вимогам комфортного та безпечного перевезення. Про це свідчать результати опитування, яке корпорація «Богдан» провела на своїй сторінці у Facebook. Учасники опитування підтримують думку, що транспорт повинен задовольняти потреби усіх пасажирів, в тому числі людей з інвалідністю. Тож вся міська техніка має бути низькогопідлоговою та обладнаною майданчиками для візків. Також вони висловилися за закупівлі екологічних електробусів та тролейбусів для зменшення негативного впливу громадського транспорту на довкілля – особливо це є актуальним для жителів промислових міст. Нагадаємо, 12-метрові тролейбуси «Богдан» можуть вмістити 180 пасажирів й споживають на 40% менше електроенергії. Літій-іонне обладнання збільшує мобільність такого транспорту і дозволяє йому рухатися ділянками, де немає складного технічного спорудження для передачі електроенергії. В цьому, наприклад, переконалися у Кременчуці, де сполучили два береги Дніпра за допомогою тролейбусів «Богдан». Цей транспорт завдяки акумулятору збільшеної ємності їздитиме мостом протяжністю 1,2 км без під’єднання до електромережі. Громадський транспорт від «Богдана», в тому числі 12-метрові автобуси «Богдан А70132» відповідають екологічним нормам Euro-5. Крім того, від 2014 року компанія випускає повністю електричний автобус «А70100». Він вже зарекомендував себе на ринку ЄС та курсує дорогами Польщі та Чехії. «Богдан» підтримує прагнення українських органів місцевого самоврядування замінити старий, зношений рухомий склад автопарків новою вітчизняною технікою і співпарцює з ними у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. 2018 року сучасні автобуси та тролейбуси виробництва луцького ДП «Автоскладальний завод №1» поїхали до Івано-Франківська, Сум, Херсона та Кременчука.