ТОВ «БАС МОТОР» є ексклюзивним дистриб’ютором транспорту бренду «Богдан» в Україні та закордоном. У модельному ряду, що пропонується компанією, представлені різні транспортні засоби: автобуси, тролейбуси та вантажівки. Модельний ряд автобусів складається від малого до великого класу та різних типів: міські, приміські, міжміські, шкільні. Асортимент тролейбусів представлений транспортними засобами довжиною від 11 до 18 метрів, які можуть устатковуватися різними двигунами та системами управління. Уся техніка, яка пропонується Замовникам, пристосована до потреб регіональних перевізників і відповідає жорстким вимогам міжнародних стандартів безпеки та охорони навколишнього середовища.
Наша компанія пропонує сервісне обслуговування та запасні частини не лише для нових транспортних засобів, але і поставку запасних частин для раніше проданих автобусів та тролейбусів «Богдан». За необхідності, ми організовуємо навчання технічного персоналу Замовника на підприємстві виробника. Навчання може проводитися за різними програмами. Ми будемо раді надати будь-яку інформацію по автобусах, тролейбусах та вантажівках і запропонувати запасні частини, вузли та агрегати, зокрема й частини кузовів на взаємовигідних для Замовника умовах.
МОДЕЛЬНИЙ РЯД
Міський автобус малого класу з низькою площадкою у задньому звисі, пристосований для перевезення пасажирів у інвалідних візках, габаритною довжиною 8,21 м. Загальна пасажиромісткість складає 61 чол., з них 17 пасажирських сидінь. У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22112 |
Призначення |
Міський з низькою площадкою у задньому звисі, пристосований для перевезення пасажирів з обмеженою мобільністю |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6100 |
Повна маса, кг |
10300 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 |
Двигун |
Ashok Leyland H6E5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія та члена екіпажу) чол. |
61 |
Кількість місць для сидіння (без водія та члена екіпажу) |
17+4 відкидних (опція) |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міжміський (приміський) автобус малого класу габаритною довжиною 8,21 м. Загальна пасажиромісткість складає 43 чол. (на приміських маршрутах), з них 29 місць для сидіння пасажирів. У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22212 |
Призначення |
Міжміський |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6650 |
Повна маса, кг |
9850 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
Ashok Leyland, Н6Е5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична або ресорна |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
30 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
2 |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Спеціалізований автобус для перевезення школярів «Богдан А22412», загальною пасажиромісткістю 29 або 31 місць (залежно від виконання), обладнано у відповідності до всіх вимог, які висуваються до шкільного транспорту в Україні. Всі сидіння в автобусі обладнані пасами безпеки, підголівниками та підлокітниками, а також спеціальними корзинами для шкільних портфелів. Автобуси пофарбовані у жовтий колір із написами «Шкільний автобус» з боків, на них встановлені розпізнавальні знаки «Діти». У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22412 |
Призначення |
Шкільний |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6450 |
Повна маса, кг |
8450 |
Максимальна швидкість, км/год |
70 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
Ashok Leyland, H6E5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
29,31 (у залежності від виконання) |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
29,31 (у залежності від виконання) |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 або 6.00х17.5/215/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міжміський (приміський) автобус довжиною 9,82, який відповідає екологічним нормам Euro 5. Загальна пасажиромісткість автобуса даної моделі складає 70 чоловік (на приміських маршрутах), з них 43 – місця для сидіння. Він сконструйований на європейських агрегатах, з двигуном IVECO, коробкою передач ZF, ведучим мостом та передньою віссю DANA.
Характеристики
Модель |
А14532 |
Призначення |
Приміський, міжміський |
Довжина / ширина /висота, мм |
9820/2500/2960 |
Колісна база, мм |
4800 |
Колія, передня/задня, мм |
2077/1878 |
Споряджена маса, кг |
9250 |
Повна маса, кг |
14400 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
IVECO F4AE 3682 Е |
Розташування двигуна |
Заднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,9 |
Потужність, кВт (к.с.) |
194 (264) |
Крутний момент, Нм |
1000 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
ZF, 6S1010BO |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
6 |
Рульове управління |
НПП “Радій” |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна, пневматична |
Задня |
Залежна, пневматична |
Передня вісь |
DANA NDS80 |
Задня вісь |
DANA G150 |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
Стоянкова гальмівна система |
Пружинні енергоакумулятори |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
70 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
43 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
2 |
Колеса / Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міський низькопідлоговий 12-метровий автобус, створений з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки та якості, який відповідає екологічним нормам Euro 5. Автобус оснащений пандусом і кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні, а також спеціально обладнаними місцями для пасажирів з обмеженими можливостями пересування. Загальна пасажиромісткість автобуса даної моделі складає 106 чоловік (з них 30 – місця для сидіння), до того ж він може бути обладнаний такими додатковими опціями, як кондиціонери кабіни водія та салону, відеосистемою, WI-FI, камерами відеоспостереження, системою диспетчеризації.
Характеристики
Модель |
А70132 |
Призначення |
Міський, низькопідлоговий |
Довжина / ширина /висота, мм |
11960/2550/3180 |
Колісна база, мм |
5860 |
Колія, передня/задня, мм |
2160/1890 |
Споряджена маса, кг |
10860 |
Повна маса, кг |
18900 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 |
Двигун |
IVECO F4AE 3682 E |
Розташування двигуна |
Заднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,9 |
Потужність, кВт (к.с.) |
194 (264) |
Крутний момент, Нм |
1000 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Allison |
Тип |
Автоматична |
Кількість передач переднього ходу |
6 |
Рульове управління |
НПП “Радій”, ZF |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Незалежна пневматична |
Задня |
Залежна, пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Ретардер |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
106 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Колеса / Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Додаткове обладнання (опції) |
|
Відеосистема |
+ |
Кондиціонер салону |
+ |
Кондиціонер кабіни водія |
+ |
Міський низькопідлоговий 12-метровий тролейбус із загальною пасажиромісткістю 105 пасажирів (у тому числі 34 місць для сидіння). Використання сучасної транзисторної системи управління і тягового двигуна змінного струму зменшують трудовитрати з технічного обслуговування тролейбуса, а система рекуперації дозволяє економити електроенергію. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні, а також спеціально обладнаними місцями для пасажирів з обмеженими можливостями пересування. Тролейбус «Богдан Т70117» може бути оснащений системою автономного ходу, що забезпечує рух транспортного засобу без підключення до контактної мережі, кондиціонерами кабіни водія та салону, WI-FI, камерами відеоспостереження, системами відображення відеоінформації та диспетчеризації.
Характеристики
Модель |
Т70117 |
Призначення |
Міський, низькопідлоговий |
Загальні дані |
|
Колісна база, мм |
5860 |
Колія, передня/задня, мм |
2160/1890 |
Довжина (по струмоприймачах) / ширина /висота, мм |
11960(12670)/2550/3800 |
Споряджена маса, кг |
11760…13500* |
Технічно допустима максимальна маса, кг |
18900 |
Тяговий електродвигун |
6ДТА.002.1У2 |
Тип |
Асинхронний |
Потужність, номінальна, кВт |
180 |
Система керування тяговим двигуном |
транзисторна на IGBT, з рекуперацією |
Рульове управління |
НВП “Радій”, ZF |
Підвіска: |
|
Передня підвіска |
Незалежна, пневматична |
Передня вісь |
ZF |
Задняя підвіска |
Залежна, пневматична |
Задній міст |
ZF, портальний |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Електродинамічна + пневматична |
Робоча гальмівна система |
Пневматична двоконтурна |
Стоянкова гальмівна система |
Пружинний енергоакумулятор |
Cистема сповільнення без гальм |
Електродинаміче гальмування |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої гальмівної системи |
ABS |
+ |
Кузов |
|
Тип |
Несівний, вагонного типу |
Кількість дверей для пасажирів |
3 |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
80…105* |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30…34* |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Система опалення |
Повітряна, електрокалориферна |
Тип сидінь |
Напівм’які |
Колеса/Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Додаткове обладнання (опції) |
|
Кондиціонер салону |
+ |
Кондиціонер кабіни водія |
+ |
Автономний хід (до 20 км) |
+ |
Камери відеоспостереження |
+ |
Система відображення інформації про зупинки та демонстрації іншої відеоінформації |
+ |
* — в залежності від виконання та встановлених опцій ** — перелік опцій може бути доповненим згідно вимог Замовника
Міський дволанковий низькопідлоговий тролейбус, довжиною 18,9 м., загальна пасажиромісткість якого складає від 155 до 184 чол. (в залежності від виконання та встановлених опцій), з них 50 місць для сидіння. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні. Як опції, у тролейбусі можуть бути встановлені кондиціонери салону та кабіни водія, система відображення інформації про зупинки та демонстрації іншої відеоінформації, а також інші, згідно вимог Замовника.
Характеристики
Модель |
Т90117 |
|
Колісна база, перша ланка / друга ланка. мм |
5860 / 6790 |
|
Колія передня/задня, мм |
2160/1890 |
|
Довжина (по струмоприймачах)/ширина/висота, мм |
18950(19600)/2550/3800 |
|
Споряджена маса, кг |
17980 |
|
Технічно допустима максимальна маса, кг |
30500 |
|
Максимальна швидкість, не менше, км/год |
55 |
|
Тяговий електродвигун |
Постійного струму |
Асинхронний |
Потужність, номінальна, кВт |
2х140 |
2х125 |
Система керування тяговим двигуном |
Транзисторна на IGBT, з рекуперацією |
|
Рульове управління |
|
|
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
|
Підвіски |
|
|
Передня підвіска |
незалежна, пневматична |
|
Передня вісь |
ZF |
|
Задня підвіска |
залежна, пневматична |
|
Ведучі мости |
ZF, портальні |
|
Гальмівна система: |
|
|
Тип |
електродинамічна + пневматична |
|
Робоча гальмівна система |
електродинамічна, пневматична двоконтурна |
|
Стоянкова гальмівна система |
пружинний енергоакумулятор |
|
Cистема сповільнення без гальм |
електродинамічне гальмування |
|
Запасна гальмівна система |
один з контурів робочої гальмівної системи |
|
ABS |
+ |
|
Кузов |
несівний, вагонної компоновки |
|
Кількість дверей для пасажирів |
4 |
|
Пасажиромісткість (без водія), чол. |
184 |
|
Кількість місць для сидіння (без водія): |
50 |
|
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
|
Тип сидінь |
Напівм’які |
|
Система опалення |
Повітряна, електрокалориферна |
|
Колеса/Шини |
8.25×22.5/ 275/70R22.5 |
|
Електрообладнання |
|
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Характеристики
Модель |
Електробус |
Колісна формула / ведучі колеса |
4×2 / задній міст |
Тип кузова |
Вагонного типу, інтегральний |
Загальна пасажиромісткість, чол. |
80 |
Габаритні розміри, довжина / ширина / висота, мм |
1200/2550/3200 |
Колісна база, мм |
5860 |
Колія передня/задня, мм |
2160/1890 |
Тяговий електродвигун |
У складі електропортальної ведучої осі |
– тип |
асинхронний |
– загальна номінальна / максимальна потужність, кВт |
120 / 240 |
Система керування тяговим двигуном |
«MEDCOM» (Польща) або аналогічна виробництва країн ЄС |
Тягові акумулятори |
180S01P Electric Bus Rooftop Battery Box («BMZ», Польща) або еквівалент |
– тип акумуляторів |
Li-ion (NMC) |
– номінальна напруга, В |
662 |
– Потужність, не менше, кВт/год |
249 |
Розташування блоків тягових акумуляторів |
На даху |
Максимальний запас ходу на накопичувачах без підзарядки, км |
200 |
Компресорний блок |
Т 310-4,0 («Hydrovane», Велика Британія) |
– двигун |
асинхронний |
– тип |
гвинтовий |
Гідропідсилювач керма |
Мотор-насосна група ABYAG-PGF-008/100L-4 |
Передня вісь |
Незалежна ZF RL 82EC |
Ведуча вісь |
Електропортальна ZF AVE 130 |
Підвіска |
|
– Передня вісь |
незалежна, пневматична |
– Задній міст |
Залежна, пневматичний |
Рульове управління |
«Robert Bosch Automotive Steering». |
Гальмівні системи |
пневматичні |
Колеса (диски) |
|
– тип, розмір |
Сталеві 8,25х22,5 |
Шини |
Безкамерні, 275/70R22,5 152/148 Е |
Характеристики
Модель |
ERCV27 |
Тип осей |
6х2-4 (осі 1 і 3 – активно керовані; вісь 2 – електрична ведуча вісь) |
Доступна колісна база, мм |
3600 |
Конфігурація сидінь |
2 екіпаж плюс 1 для водія, або 3 екіпаж плюс 1 для водія |
Висота входу в кабіну, мм |
400; рівна підлога кабіни по всій ширині салону, 1 сходинка до робочого місця водія |
Ширина кабіни, мм |
2550 |
Двері кабіни |
З боків пасажирів і водія, розсувні двері відкриваються лише на 80 мм зовні транспортного засобу |
Внутрішня висота стояння в кабіні, мм |
2000 |
Передня вісь |
ZF RL82EC/ 8000 кг |
Ведучий міст |
ZF AVE130/ 11500 кг |
Задня підтримуюча вісь |
ZF RL82EC/ 7500 кг |
Матеріал корпусу |
DIN 1.4003 Нержавіюча сталь з антикорозійним покриттям |
Висота корпусу, мм |
980 @ 295/80R22,5 колеса |
Гальмові механізми |
Вентильовані диски на всіх осях |
Підвіска |
Пневматична підвіска на всіх осях |
Шини |
295 / 80 R 22,5 |
Вентиляція кабіни |
Люк на даху з електричним управлінням, розсувні вікна в обох дверях, електричний вентилятор для циркуляції повітря |
Опалення кабіни |
Водонагрівачі, що використовують надлишкове тепло системи охолодження в поєднанні з переднім повітряним електричним нагрівачем |
Вага і виконання |
|
Повна маса транспортного засобу, кг |
27000 |
Споряджена маса шасі (без компактора), кг |
9920 |
Максимальна швидкість, км/год |
80 |
Максимальна здатність долати підйоми |
14% @ GVW |
Радіус повороту |
7,4 м @ 3600 мм колісна база |
Загальна потужність тягових двигунів |
2х60 кВт номінальна, 2х125 кВт (340 к.с.) за 10 хвилин |