Надати українцям та закордонним користувачам тролейбусів «Богдан» максимального комфорту та зручностей – одна з головних цілей працівників корпорації. Сучасні, устатковані за європейськими та світовими стандартами тролейбуси повинні запанувати на дорогах сучасних міст, розвантаживши ділові центри та мінімізуючи при цьому екологічну шкоду середовищу. Корпорація «Богдан» активно співпрацює з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку. Завдяки цій програмі містяни Харкова, Луцька, Сум, Кременчука, Полтави користуються просторим та сучасним транспортом. А комунальні підприємства не лише отримують новий рухомий склад, а й повний сервісний пакет від виробника.
МОДЕЛЬНИЙ РЯД
Міський низькопідлоговий 12-метровий тролейбус із загальною пасажиромісткістю 105 пасажирів (у тому числі 34 місць для сидіння). Використання сучасної транзисторної системи управління і тягового двигуна змінного струму зменшують трудовитрати з технічного обслуговування тролейбуса, а система рекуперації дозволяє економити електроенергію. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні, а також спеціально обладнаними місцями для пасажирів з обмеженими можливостями пересування. Тролейбус «Богдан Т70117» може бути оснащений системою автономного ходу, що забезпечує рух транспортного засобу без підключення до контактної мережі, кондиціонерами кабіни водія та салону, WI-FI, камерами відеоспостереження, системами відображення відеоінформації та диспетчеризації.
Характеристики
Модель |
Т70117 |
Призначення |
Міський, низькопідлоговий |
Загальні дані |
|
Колісна база, мм |
5860 |
Колія, передня/задня, мм |
2160/1890 |
Довжина (по струмоприймачах) / ширина /висота, мм |
11960(12670)/2550/3800 |
Споряджена маса, кг |
11760…13500* |
Технічно допустима максимальна маса, кг |
18900 |
Тяговий електродвигун |
6ДТА.002.1У2 |
Тип |
Асинхронний |
Потужність, номінальна, кВт |
180 |
Система керування тяговим двигуном |
транзисторна на IGBT, з рекуперацією |
Рульове управління |
НВП “Радій”, ZF |
Підвіска: |
|
Передня підвіска |
Незалежна, пневматична |
Передня вісь |
ZF |
Задняя підвіска |
Залежна, пневматична |
Задній міст |
ZF, портальний |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Електродинамічна + пневматична |
Робоча гальмівна система |
Пневматична двоконтурна |
Стоянкова гальмівна система |
Пружинний енергоакумулятор |
Cистема сповільнення без гальм |
Електродинаміче гальмування |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої гальмівної системи |
ABS |
+ |
Кузов |
|
Тип |
Несівний, вагонного типу |
Кількість дверей для пасажирів |
3 |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
80…105* |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30…34* |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Система опалення |
Повітряна, електрокалориферна |
Тип сидінь |
Напівм’які |
Колеса/Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Додаткове обладнання (опції) |
|
Кондиціонер салону |
+ |
Кондиціонер кабіни водія |
+ |
Автономний хід (до 20 км) |
+ |
Камери відеоспостереження |
+ |
Система відображення інформації про зупинки та демонстрації іншої відеоінформації |
+ |
* — в залежності від виконання та встановлених опцій ** — перелік опцій може бути доповненим згідно вимог Замовника
Міський дволанковий низькопідлоговий тролейбус, довжиною 18,9 м., загальна пасажиромісткість якого складає від 155 до 184 чол. (в залежності від виконання та встановлених опцій), з них 50 місць для сидіння. Тролейбус обладнаний пандусом та кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні. Як опції, у тролейбусі можуть бути встановлені кондиціонери салону та кабіни водія, система відображення інформації про зупинки та демонстрації іншої відеоінформації, а також інші, згідно вимог Замовника.
Характеристики
Модель |
Т90117 |
|
Колісна база, перша ланка / друга ланка. мм |
5860 / 6790 |
|
Колія передня/задня, мм |
2160/1890 |
|
Довжина (по струмоприймачах)/ширина/висота, мм |
18950(19600)/2550/3800 |
|
Споряджена маса, кг |
17980 |
|
Технічно допустима максимальна маса, кг |
30500 |
|
Максимальна швидкість, не менше, км/год |
55 |
|
Тяговий електродвигун |
Постійного струму |
Асинхронний |
Потужність, номінальна, кВт |
2х140 |
2х125 |
Система керування тяговим двигуном |
Транзисторна на IGBT, з рекуперацією |
|
Рульове управління |
|
|
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
|
Підвіски |
|
|
Передня підвіска |
незалежна, пневматична |
|
Передня вісь |
ZF |
|
Задня підвіска |
залежна, пневматична |
|
Ведучі мости |
ZF, портальні |
|
Гальмівна система: |
|
|
Тип |
електродинамічна + пневматична |
|
Робоча гальмівна система |
електродинамічна, пневматична двоконтурна |
|
Стоянкова гальмівна система |
пружинний енергоакумулятор |
|
Cистема сповільнення без гальм |
електродинамічне гальмування |
|
Запасна гальмівна система |
один з контурів робочої гальмівної системи |
|
ABS |
+ |
|
Кузов |
несівний, вагонної компоновки |
|
Кількість дверей для пасажирів |
4 |
|
Пасажиромісткість (без водія), чол. |
184 |
|
Кількість місць для сидіння (без водія): |
50 |
|
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
|
Тип сидінь |
Напівм’які |
|
Система опалення |
Повітряна, електрокалориферна |
|
Колеса/Шини |
8.25×22.5/ 275/70R22.5 |
|
Електрообладнання |
|
|
Номінальна напруга, В |
24 |