Столична влада планує створити київську агломерацію до 2025 року. Такий масштабний проект вимагає повного перегляду наявної транспортної системи, наголошують у корпорації «Богдан».
«Українські чиновники орієнтуються на європейський досвід у створенні агломерацій як успішних бізнес-проектів. Тож найперше вони мають звернути увагу на закордонну інфраструктуру, яка поєднує населенні пункти. Якщо ми хочемо створити систему, яка подібна, наприклад, до Паризької агломерації, то маємо усунути з доріг застарілу техніку. Такий металобрухт спричиняє затори та ДТП на дорогах. Лише великогабаритні тролейбуси та автобуси здатні якісно обслуговувати територію з багатомільйонним населенням», – йдеться в повідомленні прес-служби корпорації «Богдан».
Також у компанії зауважили, що український виробник готовий модернізувати українські автопарки, оскільки вже випускає сучасні автобуси та тролейбуси, які не поступаються європейським аналогам.
Зокрема, корпорація «Богдан» співпрацює з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Та, зручні низькопідлогові автобуси й тролейбуси курсують вулицями низки українських міст, в тому числі й Києва. Цього року «Богдан Моторс» виграв тендер на постачання ще однієї партії низькопідлогових особливо великих тролейбусів до столиці – у кількості 55 транспортних засобів. СТВОРЕННЯ КИЇВСЬКОЇ АГЛОМЕРАЦІЇ МАЄ ВІДБУВАТИСЯ РАЗОМ ІЗ РОЗШИРЕННЯМ АВТОПАРКІВ ВЕЛИКИМ ТРАНСПОРТОМ
Столична влада планує створити київську агломерацію до 2025 року. Такий масштабний проект вимагає повного перегляду наявної транспортної системи, наголошують у корпорації «Богдан».
«Українські чиновники орієнтуються на європейський досвід у створенні агломерацій як успішних бізнес-проектів. Тож найперше вони мають звернути увагу на закордонну інфраструктуру, яка поєднує населенні пункти. Якщо ми хочемо створити систему, яка подібна, наприклад, до Паризької агломерації, то маємо усунути з доріг застарілу техніку. Такий металобрухт спричиняє затори та ДТП на дорогах. Лише великогабаритні тролейбуси та автобуси здатні якісно обслуговувати територію з багатомільйонним населенням», – йдеться в повідомленні прес-служби корпорації «Богдан».
Також у компанії зауважили, що український виробник готовий модернізувати українські автопарки, оскільки вже випускає сучасні автобуси та тролейбуси, які не поступаються європейським аналогам.
Зокрема, корпорація «Богдан» співпрацює з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Та, зручні низькопідлогові автобуси й тролейбуси курсують вулицями низки українських міст, в тому числі й Києва. Цього року «Богдан Моторс» виграв тендер на постачання ще однієї партії низькопідлогових особливо великих тролейбусів до столиці – у кількості 55 транспортних засобів.