Виробництво сучасного транспорту є провідним напрямком діяльності виробничих потужностей корпорації. Під брендом «Богдан» зараз випускаються малі, середні, великі та надвеликі автобуси різних модифікацій: туристичні, міжміські, приміські, міські, спеціалізовані та шкільні.
Також конструкторські підрозділи корпорації розробляють перспективні зразки електротранспорту – електробусів. Свого часу підприємства, які потім увійшли до складу корпорації, здійснили транспортну революцію у вітчизняних пасажирських перевезеннях – йдется про проривну модель малого автобуса «Богдан А91», яка здійснила переворот у розвитку українського громадського транспорту наприкінці 90-х років. Наступним сміливим кроком у інтенсифікації мобільності України стала модернізація Луцького автозаводу під виготовлення сучасного транспорту. Моделі автобусів, що виготовляються на підприємстві, задовольнять вибір найвибагливішого замовника. Сучасна продукція заводу відповідає усім вимогам інклюзивності. Також замовникам пропонуються комплектації з найповнішим переліком опцій. А в межах програми «Шкільний автобус» підприємства корпорації постачають нові й зручні транспортні засоби для учнів українських шкіл.
МОДЕЛЬНИЙ РЯД
Міський автобус малого класу з низькою площадкою у задньому звисі, пристосований для перевезення пасажирів у інвалідних візках, габаритною довжиною 8,21 м. Загальна пасажиромісткість складає 61 чол., з них 17 пасажирських сидінь. У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22112 |
Призначення |
Міський з низькою площадкою у задньому звисі, пристосований для перевезення пасажирів з обмеженою мобільністю |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6100 |
Повна маса, кг |
10300 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 |
Двигун |
Ashok Leyland H6E5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія та члена екіпажу) чол. |
61 |
Кількість місць для сидіння (без водія та члена екіпажу) |
17+4 відкидних (опція) |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міжміський (приміський) автобус малого класу габаритною довжиною 8,21 м. Загальна пасажиромісткість складає 43 чол. (на приміських маршрутах), з них 29 місць для сидіння пасажирів. У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22212 |
Призначення |
Міжміський |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6650 |
Повна маса, кг |
9850 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
Ashok Leyland, Н6Е5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична або ресорна |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
30 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
2 |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Спеціалізований автобус для перевезення школярів «Богдан А22412», загальною пасажиромісткістю 29 або 31 місць (залежно від виконання), обладнано у відповідності до всіх вимог, які висуваються до шкільного транспорту в Україні. Всі сидіння в автобусі обладнані пасами безпеки, підголівниками та підлокітниками, а також спеціальними корзинами для шкільних портфелів. Автобуси пофарбовані у жовтий колір із написами «Шкільний автобус» з боків, на них встановлені розпізнавальні знаки «Діти». У конструкції автобуса використана агрегатна база з двигуном екостандарту Euro 5 виробництва компанії Ashok Leyland (Індія).
Характеристики
Модель |
А22412 |
Призначення |
Шкільний |
Довжина / ширина /висота, мм |
8210/2300/2780 |
Колісна база, мм |
4400 |
Колія, передня/задня, мм |
1886/1715 |
Споряджена маса, кг |
6450 |
Повна маса, кг |
8450 |
Максимальна швидкість, км/год |
70 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
Ashok Leyland, H6E5SD123 |
Розташування двигуна |
Переднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,76 |
Потужність, кВт (к.с.) |
123 (167) |
Крутний момент, Нм |
550 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Ashok Leyland (ліцензія ZF) |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
5 |
Рульове управління |
Ashock Leyland (ліцензія ZF) |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна ресорна |
Задня |
Залежна пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
29,31 (у залежності від виконання) |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
29,31 (у залежності від виконання) |
Колеса / Шини |
6.75х17.5/235/75R17.5 або 6.00х17.5/215/75R17.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міжміський (приміський) автобус довжиною 9,82, який відповідає екологічним нормам Euro 5. Загальна пасажиромісткість автобуса даної моделі складає 70 чоловік (на приміських маршрутах), з них 43 – місця для сидіння. Він сконструйований на європейських агрегатах, з двигуном IVECO, коробкою передач ZF, ведучим мостом та передньою віссю DANA.
Характеристики
Модель |
А14532 |
Призначення |
Приміський, міжміський |
Довжина / ширина /висота, мм |
9820/2500/2960 |
Колісна база, мм |
4800 |
Колія, передня/задня, мм |
2077/1878 |
Споряджена маса, кг |
9250 |
Повна маса, кг |
14400 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 (обмежувач швидкості) |
Двигун |
IVECO F4AE 3682 Е |
Розташування двигуна |
Заднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,9 |
Потужність, кВт (к.с.) |
194 (264) |
Крутний момент, Нм |
1000 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
ZF, 6S1010BO |
Тип |
Механічна |
Кількість передач переднього ходу |
6 |
Рульове управління |
НПП “Радій” |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Залежна, пневматична |
Задня |
Залежна, пневматична |
Передня вісь |
DANA NDS80 |
Задня вісь |
DANA G150 |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Моторне гальмо |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
Стоянкова гальмівна система |
Пружинні енергоакумулятори |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
70 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
43 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
2 |
Колеса / Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Міський низькопідлоговий 12-метровий автобус, створений з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки та якості, який відповідає екологічним нормам Euro 5. Автобус оснащений пандусом і кріпленням для фіксації інвалідного візка в салоні, а також спеціально обладнаними місцями для пасажирів з обмеженими можливостями пересування. Загальна пасажиромісткість автобуса даної моделі складає 106 чоловік (з них 30 – місця для сидіння), до того ж він може бути обладнаний такими додатковими опціями, як кондиціонери кабіни водія та салону, відеосистемою, WI-FI, камерами відеоспостереження, системою диспетчеризації.
Характеристики
Модель |
А70132 |
Призначення |
Міський, низькопідлоговий |
Довжина / ширина /висота, мм |
11960/2550/3180 |
Колісна база, мм |
5860 |
Колія, передня/задня, мм |
2160/1890 |
Споряджена маса, кг |
10860 |
Повна маса, кг |
18900 |
Максимальна швидкість, км/год |
90 |
Двигун |
IVECO F4AE 3682 E |
Розташування двигуна |
Заднє повздовжнє |
Кількість та розташування циліндрів |
6, рядне |
Об’єм, л |
5,9 |
Потужність, кВт (к.с.) |
194 (264) |
Крутний момент, Нм |
1000 |
Екологічний стандарт |
Euro 5 |
Коробка передач |
Allison |
Тип |
Автоматична |
Кількість передач переднього ходу |
6 |
Рульове управління |
НПП “Радій”, ZF |
Гідропідсилювач керма |
Інтегрального типу |
Підвіска: |
|
Передня |
Незалежна пневматична |
Задня |
Залежна, пневматична |
Гальмівна система: |
|
Тип |
Пневматична |
Робоча гальмівна система |
Двоконтурна |
Cистема сповільнення без гальм |
Ретардер |
Запасна гальмівна система |
Один з контурів робочої |
ABS |
+ |
Кузов |
Вагонного типу |
Пасажиромісткість (без водія) чол. |
106 |
Кількість місць для сидіння (без водія) |
30 |
Кількість місць для пасажирів пріоритетної категорії |
4 |
Колеса / Шини |
8.25х22.5/275/70R22.5 |
Електрообладнання |
|
Номінальна напруга, В |
24 |
Додаткове обладнання (опції) |
|
Відеосистема |
+ |
Кондиціонер салону |
+ |
Кондиціонер кабіни водія |
+ |