Українськими містами мають їздити нові великі автобуси, тролейбуси і трамваї європейського рівня. Про це свідчать результати опитування, яке корпорація «Богдан» провела на своїй сторінці у Facebook.
Відповідно до них, більшість українців погоджується, що діючих транспорт застарів як морально, так і фізично. Україна потребує нових великих автобусів і тролейбусів, які відповідатимуть сучасним вимогам безпеки і комфорту.
При цьому зазначалось, що важливо, аби транспорт був українського виробництва.
«Досить закуповувати вживаний транспорт з Японії та Польщі. Треба робити своє», – зауважили у коментарях.
Варто зазначити, що потужності українських автовиробників достатньо, аби задовольнити попит на великі автобуси і тролейбуси у містах. Вітчизняні автобуси можуть вміщувати 100-200 пасажирів. Вони мають низьку підлогу, антиковзаюче покриття, кондиціонери і системи опалення.
Нагадаємо, що Корпорація «Богдан» підтримує Національну транспортну стратегію «Drive Ukraine 2030», а також прагнення місцевих органів самоврядування замінити старий, зношений рухомий склад муніципальних автопарків новими вітчизняними тролейбусами і автобусами, які відповідають європейським стандартам безпеки та надійності. «Богдан Моторс» у разі необхідності готовий приєднатися до розробки дорожніх карт, в рамках яких українські міста зможуть за короткий термін якісно оновити та суттєво збільшити рухомий склад громадського транспорту. УКРАЇНЦІ ПІДТРИМУЮТЬ ПЕРЕХІД НА НОВИЙ ВЕЛИКИЙ ТРАНСПОРТ
Українськими містами мають їздити нові великі автобуси, тролейбуси і трамваї європейського рівня. Про це свідчать результати опитування, яке корпорація «Богдан» провела на своїй сторінці у Facebook.
Відповідно до них, більшість українців погоджується, що діючих транспорт застарів як морально, так і фізично. Україна потребує нових великих автобусів і тролейбусів, які відповідатимуть сучасним вимогам безпеки і комфорту.
При цьому зазначалось, що важливо, аби транспорт був українського виробництва.
«Досить закуповувати вживаний транспорт з Японії та Польщі. Треба робити своє», – зауважили у коментарях.
Варто зазначити, що потужності українських автовиробників достатньо, аби задовольнити попит на великі автобуси і тролейбуси у містах. Вітчизняні автобуси можуть вміщувати 100-200 пасажирів. Вони мають низьку підлогу, антиковзаюче покриття, кондиціонери і системи опалення.
Нагадаємо, що Корпорація «Богдан» підтримує Національну транспортну стратегію «Drive Ukraine 2030», а також прагнення місцевих органів самоврядування замінити старий, зношений рухомий склад муніципальних автопарків новими вітчизняними тролейбусами і автобусами, які відповідають європейським стандартам безпеки та надійності. «Богдан Моторс» у разі необхідності готовий приєднатися до розробки дорожніх карт, в рамках яких українські міста зможуть за короткий термін якісно оновити та суттєво збільшити рухомий склад громадського транспорту.