Транспортний колапс у великих українських містах можливо усунути завдяки системному підходу до вирішення інфраструктурних проблем. Він має полягати у співпраці місцевої влади та автовиробників. Про це йдеться в блозі прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі.
«Успішні закордонні приклади підтверджують – влада повинна інвестувати кошти не лише у будівництво та удосконалення доріг. Передусім вона має розробити ефективну транспортну систему, яка обслуговуватиме максимально можливе число людей», – зазначив Сергій Красуля.
Він навів приклад Стокгольма, влада якого значно збільшила кількість великого громадського транспорту у місті, що зменшило затори в місті на 25%. Прес-секретар «Богдану» наголосив, що місцева влада в Україні може оновити автопарки саме такими засобами пересування за допомогою вітчизняного виробника, який уже випускає якісні автобуси та тролейбуси європейської якості.
«Наразі українські автомобілебудівники не відстають від своїх закордонних колег у виробництві справді сучасного і комфортного транспорту. Їхня продукція відповідає екологічним та безпековим стандартам. Крім того, салони організовані відповідно до потреб людей з інвалідністю, а також батьків із дитячими візками – мають низьку підлогу та спеціальні місця і кріплення. Звісно, обладнані кондиціонерами, Wi-Fi, GPS-навігаторами. Мають велику пасажиромісткість», – зауважив Сергій Красуля.
Нагадаємо, нещодавно «Богдан Моторс» був визнаний переможцем в аукціоні на поставку Києву 55 низькопідлогових особливо великих тролейбусів. Підприємство запропонувало транспортні засоби, які відповідають усім вимогам замовника, за найкращою ціною – 603,9 млн грн за очікуваної суми закупівлі у 610,907 млн грн. Згідно з умовами тендеру, вони будуть обладнані одним кондиціонером кабіни водія та двома кондиціонерами салону. Такі тролейбуси можуть перевозити до 170 людей. ЗАТОРИ НА ДОРОГАХ МОЖНА ПОДОЛАТИ ЗАВДЯКИ НОВОМУ ВЕЛИКОМУ ТРАНСПОРТУ ВІД УКРАЇНСЬКИХ АВТОВИРОБНИКІВ
Транспортний колапс у великих українських містах можливо усунути завдяки системному підходу до вирішення інфраструктурних проблем. Він має полягати у співпраці місцевої влади та автовиробників. Про це йдеться в блозі прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі.
«Успішні закордонні приклади підтверджують – влада повинна інвестувати кошти не лише у будівництво та удосконалення доріг. Передусім вона має розробити ефективну транспортну систему, яка обслуговуватиме максимально можливе число людей», – зазначив Сергій Красуля.
Він навів приклад Стокгольма, влада якого значно збільшила кількість великого громадського транспорту у місті, що зменшило затори в місті на 25%. Прес-секретар «Богдану» наголосив, що місцева влада в Україні може оновити автопарки саме такими засобами пересування за допомогою вітчизняного виробника, який уже випускає якісні автобуси та тролейбуси європейської якості.
«Наразі українські автомобілебудівники не відстають від своїх закордонних колег у виробництві справді сучасного і комфортного транспорту. Їхня продукція відповідає екологічним та безпековим стандартам. Крім того, салони організовані відповідно до потреб людей з інвалідністю, а також батьків із дитячими візками – мають низьку підлогу та спеціальні місця і кріплення. Звісно, обладнані кондиціонерами, Wi-Fi, GPS-навігаторами. Мають велику пасажиромісткість», – зауважив Сергій Красуля.
Нагадаємо, нещодавно «Богдан Моторс» був визнаний переможцем в аукціоні на поставку Києву 55 низькопідлогових особливо великих тролейбусів. Підприємство запропонувало транспортні засоби, які відповідають усім вимогам замовника, за найкращою ціною – 603,9 млн грн за очікуваної суми закупівлі у 610,907 млн грн. Згідно з умовами тендеру, вони будуть обладнані одним кондиціонером кабіни водія та двома кондиціонерами салону. Такі тролейбуси можуть перевозити до 170 людей.