ГРОМАДСЬКА РАДА У ЧЕРКАСАХ ВІДСТОЮЄ ПРАВО КУПУВАТИ ДЛЯ МІСТА ЛИШЕ НОВИЙ ТРАНСПОРТ

Нові тролейбуси – це гарантія від 1 року до 2 років, це навчання працівників, як обслуговувати і ремонтувати, це доступність запасних частин. У результаті машини менше простоюють в депо і більше часу проводять на лінії. Про це заявив Представник громадської ради при КП «Черкасиелектротранс» Валерій Мироненко на своїй сторінці у Facebook. Як приклад він наводить тролейбуси Ikarus. За йго словами, 3 з 4 тролейбусів стоять вже два роки в депо, а одна машина ще жодного разу не виїджала на лінію. “До речі, щодо Skoda 21tr, одне місто в Україні вже має досвід їхньої купівлі і експлуатації – це місто Одеса, де таких тролейбусів 4 одиниці… І що… 3 з них не працює… Слава богу, хоч одна експлуатується…”, – написав він. Валерій Мироненко зазначає, що в Чернівцях трохи краща ситуація зі Skoda 21tr, але з 4 тролейбусів, які надійшли рік тому в це місто, на лінії працює лише 2 машини. Інші дві ще і досі не виїджали в місто і простоюють в депо. “Таке саме буде і в Черкасах: купимо 20 штук, а 10 будуть в депо під забором, і стануть, як донори, для тих 10”, – підкреслив він. Нагадаємо, 28 березня у м. Луцьк працівники «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» вийшли на мітинг під стіни міської ради з вимогами підтримати вітчизняного виробника та відмовитися від придбання вживаних тролейбусів зі Швейцарії. Колектив заводу наголосив на економічній недоцільності такого рішення. Оскільки списані тролейбуси потребуватимуть частого ремонту та заміни запчастин, яких в Україні просто немає. Оплачувати видатки на технічне обслуговування техніки доведеться з міського бюджету, тобто за рахунок кожного мешканця міста. Тоді як луцький завод може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік та готовий забезпечити потреби міста у новому сучасному транспорті, який відповідає європейським стандартам екологічності, безпечності та комфортабельності.