КОЛЕКТИВ ЛУЦЬКОГО ЗАВОДУ «БОГДАН» ЗВЕРНУВСЯ ДО ОМЕЛЯНА З ПРОХАННЯМ НЕ ДОПУСТИТИ ЗНИЩЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО АВТОВИРОБНИЦТВА

Працівники Луцького ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» звернулися у листі до Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна із проханням сприяти розвитку вітчизняної промисловості, зокрема автомобілебудуванню, повідомляє прес-служба корпорації «Богдан». Голова відомства був присутній на презентації першої електричної вантажівки виробництва «Богдан Моторс» для замовника з ЄС та високо оцінив її характеристики. Він на власні очі побачив значні потужності луцького заводу, який може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік. Трудовий колектив підприємства звернув увагу Володимира Омеляна на те, що ці потужності можуть працювати на країну, на забезпечення її потреб у якісному європейському транспорті, та закликав центральну владу підтримати українське машинобудування. «Персонал заводу просить посприяти державній підтримці українського автобудівництва, оскільки воно є джерелом прибутку для державного бюджету та займає третє місце у структурі українського експорту за кордон. Просимо Вас, як Міністра інфраструктури, на урядовому рівні сприяти забороні закупівлі списаної техніки та транспорту іноземних виробників за умови наявності виробництв нових автобусів і тролейбусів в середині країни», – заявили працівники підприємства. Колектив Луцького заводу вказав, що низка міських рад України закуповує вживаний транспорт з Європи, який насправді потрібно утилізувати, щоб не ставити під загрозу життя та здоров’я пасажирів. Також такі закупівлі спричиняють вкрай низьку кількість замовлень і призводять до скорочення робочих місць на українських підприємствах та відтоку кваліфікованих працівників за кордон. «Така тенденція шкодить вітчизняному машинобудуванню та економіці України», – констатували на луцькому заводі. Працівники підприємства попросили Володимира Омеляна посприяти тому, щоб міста за рахунок пільгових кредитів або грантів могли поповнити свої автопарки новим безпечним та комфортним транспортом українського виробництва. «Досвід міст, які отримали такі кредити, для прикладу Кременчук, повинен бути перейнятий іншими містами України», – йдеться в листі. Нагадаємо, «Богдан» є учасником проекту «Міський громадський транспорт в Україні» та соціальної програми «Шкільний автобус», і таким чином бере участь у оновленні автопарків українських населених пунктів. Від 2014 року підприємство випускає повністю електричний автобус «А70100», який готовий доправляти і до українських міст. Крім того, «Богдан Моторс» є учасником масштабних міжнародних проектів: компанія виготовила першу електричну вантажівку для муніципального використання в країнах ЄС, а також 12-метрові кузови для електробусів французької компанії. Загалом Луцький завод може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік та готовий забезпечити потреби вітчизняних міст у новому сучасному транспорті, який відповідає європейським стандартам.