
Лобіюючи купівлю списаного європейського громадського транспорту, що був на колесах декілька десятиліть, окремі активісти ставлять під загрозу життя і здоров’я пасажирів. Заборону на закупівлю аварійного металобрухту треба прописати на законодавчому рівні, встановивши чіткі критерії для транспорту за віком та технічним станом. Про це заявили в корпорації «Богдан».
«Українські міста намагаються закуповувати списаний громадський транспорт з Європи, що був на ходу понад 20 років. Це аварійний транспорт, який створює пряму загрозу життю і здоров’ю пасажирів та інших учасників дорожнього руху. Не даремно ж його списали європейські міста. Ці тролейбуси і автобуси прослужать іще півроку – максимум рік. А потім міська влада знову викине гроші платників податків на оновлення рухомого складу», – підкреслили в «Богдані».
В корпорації пропонують законодавчо закріпити технічні вимоги до громадського транспорту. А при закупівлі транспорту – надавати перевагу українським виробникам, які змагатимуться на відкритих прозорих тендерах. Це дозволить повертати кошти, вкладені у закупівлю автобусів і тролейбусів, у державний та міський бюджети, спрямовувати їх на розвиток інфраструктури, підвищення зарплатні. Це допоможе відродити українське машинобудування, забезпечити зростання робочих місць та зарплатні.
Нагадаємо, 28 березня у м. Луцьк працівники «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» вийшли на мітинг під стіни міської ради з вимогами підтримати вітчизняного виробника та відмовитися від придбання вживаних тролейбусів зі Швейцарії. Колектив заводу наголосив на економічній недоцільності такого рішення. Оскільки списані тролейбуси потребуватимуть частого ремонту та заміни запчастин, яких в Україні просто немає. Оплачувати видатки на технічне обслуговування техніки доведеться з міського бюджету, тобто за рахунок кожного мешканця міста. Тоді як луцький завод може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік та готовий забезпечити потреби міста у новому сучасному транспорті, який відповідає європейським стандартам екологічності, безпечності та комфортабельності.