ЛОБІЮВАННЯ КУПІВЛІ СПИСАНОГО МЕТАЛОБРУХТУ НА КОЛЕСАХ ЗАМІСТЬ НОВОГО ТРАНСПОРТУ МАЄ БУТИ ПРИСІЧЕНО НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ

Лобіюючи купівлю списаного європейського громадського транспорту, що був на колесах декілька десятиліть, окремі активісти ставлять під загрозу життя і здоров’я пасажирів. Заборону на закупівлю аварійного металобрухту треба прописати на законодавчому рівні, встановивши чіткі критерії для транспорту за віком та технічним станом. Про це заявили в корпорації «Богдан». «Українські міста намагаються закуповувати списаний громадський транспорт з Європи, що був на ходу понад 20 років. Це аварійний транспорт, який створює пряму загрозу життю і здоров’ю пасажирів та інших учасників дорожнього руху. Не даремно ж його списали європейські міста. Ці тролейбуси і автобуси прослужать іще півроку – максимум рік. А потім міська влада знову викине гроші платників податків на оновлення рухомого складу», – підкреслили в «Богдані». В корпорації пропонують законодавчо закріпити технічні вимоги до громадського транспорту. А при закупівлі транспорту – надавати перевагу українським виробникам, які змагатимуться на відкритих прозорих тендерах. Це дозволить повертати кошти, вкладені у закупівлю автобусів і тролейбусів, у державний та міський бюджети, спрямовувати їх на розвиток інфраструктури, підвищення зарплатні. Це допоможе відродити українське машинобудування, забезпечити зростання робочих місць та зарплатні. Нагадаємо, 28 березня у м. Луцьк працівники «Автоскладального заводу №1» АТ «АК «Богдан Моторс» вийшли на мітинг під стіни міської ради з вимогами підтримати вітчизняного виробника та відмовитися від придбання вживаних тролейбусів зі Швейцарії. Колектив заводу наголосив на економічній недоцільності такого рішення. Оскільки списані тролейбуси потребуватимуть частого ремонту та заміни запчастин, яких в Україні просто немає. Оплачувати видатки на технічне обслуговування техніки доведеться з міського бюджету, тобто за рахунок кожного мешканця міста. Тоді як луцький завод може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік та готовий забезпечити потреби міста у новому сучасному транспорті, який відповідає європейським стандартам екологічності, безпечності та комфортабельності.