ЛУЦЬКІ АВТОВИРОБНИКИ ГОТОВІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ УКРАЇНСЬКІ МІСТА СУЧАСНИМ ГРОМАДСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ. ФОТО

Сучасні транспортні системи великих міст виставляють досить високі вимоги щодо техніки громадського транспорту. На думку розробників великих пасажирських транспортних систем, автобус сучасності та майбутнього повинен бути не лише бездоганним у частині суто технічних і експлуатаційних характеристик, а й максимально комфортним для усіх категорій пасажирів зокрема й людей з обмеженими можливостями, а також мати високі показники екологічності. Усі ці глобальні тенденції враховують у своєму стратегічному плануванні автовиробники Луцького автозаводу. Чимало великих партій сучасних автобусів в останні роки роз’їхалося з Волині по українським містам. Наприклад торік лучани у досить стислий термін виготовили десять автобусів «Богдан А70132» для Івано-Франківська. Безумовно, це був виклик для ДП «АСЗ №1»  – протягом кількох місяців нові машини були зібрані та відправлені замовникові. Загалом зараз на маршрутах міста працює понад три десятки  «Богдан А70132».  Експлуатанти цілком задоволені  новою технікою, оскільки на відміну від закордонних виробників, сервісне та гарантійне обслуговування автобусів відбувається набагато швидше, а експлуатаційні та ергономічні характеристики українських автобусів нічим не поступаються закордонним аналогам. Здійснивши «маленьку транспортну революцію» на рубежі нульових років зі своєю проривною моделлю «Богдан А091», автовиробники з «Богдана» не збиралася зупинятися на досягнутому і 2008 року зробили ставку на виробництво пасажирського транспорту великої місткості. Такий крок був продиктований світовими тенденціями розвитку громадського транспорту у провідних країнах світу. І хоча період маршруток у силу багатьох причин в українських містах дещо затягнувся, на шляху модернізації міських транспортних систем  в Україні позитивні зрушення все ж з’являються. Зокрема, «Богдан» співпрацює з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в  Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Так, зручні низькопідлогові автобуси й тролейбуси курсують вулицями низки українських міст, зокрема й Києва. Дочірнє підприємство «Автоскладальний завод № 1»  має значний досвід у реалізації подібних проектів по усій Україні. Саме за допомогою коштів ЄБРР відбулося постачання сучасних автобусів і тролейбусів до Києва, Харкова, Хмельницького та Сум. Сучасний автобус «Богдан А70132»  розрахований на перевезення 106 пасажирів і має низьку підлогу, що робить його комфортним та зручним для всіх верств населення, зокрема й для людей з обмеженими можливостями. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери. «Богдан А70132» укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості та відповідають екологічним нормам Euro-5.