ПЕРША УКРАЇНСЬКА ЕЛЕКТРОВАНТАЖІВКА Є УНІКАЛЬНИМ ПРОДУКТОМ «БОГДАН МОТОРС» – ДИРЕКТОР АСЗ №1 ДМИТРО ПИСАНИЙ
Працівники «Богдан Моторс» у стислі терміни змогли створити електромашину ERCV27 для данської компанії Banke Electromotive відповідно до високих європейських стандартів. Про це заявив під час презентації вантажівки директор луцького «Автоскладального заводу №1» компанії «Богдан Моторс» Дмитро Писаний, повідомляє прес-служба корпорації «Богдан».
«Унікальність цього проекту очевидна: європейська якість, європейські стандарти, європейський замовник, а вантажівка – вироблена в Україні і в дуже стислий час. Це була дуже якісна і потужна праця протягом 8 місяців», – зауважив директор луцького заводу.
Дмитро Писаний наголосив, що потужності підприємства дозволяють виробляти значно більше подібної продукції, тим часом працівники готові виконувати замовлення будь-якого типу завдяки своєму професіоналізму.
«Вибір Banke Electromotive нашого підприємства як виконавця замовлення свідчить про те, що фах наших спеціалістів дуже високий, а потужності відповідають європейським стандартам. Ми налаштовані виконувати ще більше такої продукції – в більших обсягах. Сподіваємося на те, що результати цієї праці до цього і призведуть. А отже збільшуватимуться робочі місця і зростатимуть відрахування до бюджету на користь нашій державі», – заявив директор луцького «Автоскладального заводу №1».
Нагадаємо, корпорація «Богдан» представила 22 листопада першу українську повністю електричну вантажівку, виготовлену для данської компанії Banke Electromotive. Електромашина ERCV27 призначена для механізованого завантаження твердих побутових відходів. Вона працюватиме у містах Європейського Союзу. Вантажівка отримала схвальні відгуки у замовника – Banke Electromotive. Після завершення сертифікації у Данії розпочнеться її серійний випуск у рамках масштабного контракту з європейською компанією.
Спецмашина ERCV27 здатна розвивати швидкість до 80 км/год. Запас ходу без підзарядки тягових батарей при повній допустимій масі становить 220 км, а термін їх експлуатації сягає 12 років. Вантажівка обладнана комбінованою вентиляцією, водяними опалювачами, системою відеонагляду та кондиціонером.
Нагадаємо також, що підприємство має досвід виготовлення найсучасніших тролейбусів для України та Європи, електробусів для Польщі й Чехії та кузовів електробусів для Франції.