ВІДТІК УКРАЇНЦІВ ЗА КОРДОН МОЖНА ЗУПИНИТИ ЗАВДЯКИ ЗБІЛЬШЕННЮ ДЕРЖЗАМОВЛЕНЬ У ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИКА

Держава під час закупівлі продуктів машинобудування має звертати увагу передусім на власне виробництво, а не шукати закордонні аналоги. На цьому наголошує прес-секретар корпорації «Богдан» Сергій Красуля у своєму блозі «Трудова міграція загрожує машинобудуванню України» на порталі Ліга.net. «На урядовому рівні необхідно визначити вітчизняне машинобудування пріоритетним та збільшити внутрішні замовлення, що автоматично впливатиме на зайнятість та зростання окладів. Такі кроки залишать людей вдома – зі своїми сім’ями. Для держави це означатиме збереження кадрового ресурсу, працездатного населення і платників податків», – зазначає Сергій Красуля. Він додав, що держава під час закупівель має звертати увагу на власне виробництво, а не шукати аналоги за кордоном, оскільки в її інтересах – не позбавляти бюджет великих податків, а своїх громадян – робочих місць та гідних зарплат. Нагадаємо, Луцький автоскладальний завод може виробляти 2 200 тролейбусів і автобусів на рік та готовий забезпечити потреби вітчизняних міст у новому сучасному транспорті, який відповідає європейським стандартам. А потужності Черкаського автоскладального заводу становлять 120 000 – 150 000 легкових транспортних засобів на рік.