ДОГОВІР НА ПОСТАВКУ ТРОЛЕЙБУСІВ ДЛЯ М.ЛУЦЬК ПІДПИСАНО
27 квітня 2020 року в приміщенні складального цеху ДП «Автоскладальний завод № 1» відбулось офіційне підписання договору на поставку 29 тролейбусів для м.Луцьк. Підписання двосторонньої угоди відбулось за участю представників підприємства, Луцької міської ради, ЛПЕ м.Луцьк, а також засобів масової інформації.
За словами директора «Автоскладального заводу №1» Дмитра Писаного, він впевнений в тому, що «Богдан» зробить все від нього залежне, щоб лучани вже восени почали отримувати нові тролейбуси. Вже після передоплати від міста завод приступить до виготовлення тролейбусів. Він наголосив на тому, що підприємство має для цього все необхідне – досвід, працівників та ресурси. «Богдани» можна побачити по всій Україні і Дмитро Писаний впевнений, що лучанам сподобається їздити в новеньких тролейбусах, які до цього вони могли бачити лише під час обкатувань по місту. Директор повідомив, що «Богдан» запропонував найкращу ціну на тролейбуси для м.Луцьк (і це є в протоколі тендерної комісії).
Як примітив Дмитро Писаний, Луцьк став не єдиним містом, для якого «Богдан Моторс» запропонував найнижчу ціну для транспорту. «Богдан» завжди намагається запропонувати якомога кращу ціну у всіх тендерах, в яких бере участь. Цим самим завод робить свій внесок в боротьбу проти коронавірусу в Україні, підтримавши своїми діями перш за все українців та економіку країни. Чим більше замовлень матиме завод, тим більше будуть сплачуватись податки, а це – підтримка для держави в такий складний період епідемії. Дмитро Писаний наголосив, що для того, щоб дати найнижчу ціну, «Богдан Моторс» прикладає титанічних зусиль для оптимізації витрат і зменшення собівартості продукції. Лише таким чином вдається надавати найкращу ціну на тендерах.
Григорій Пустовіт наголосив на тому, що замовлення Луцьком продукції місцевого автозаводу призведе до завантаження виробництва, збереження робочих місць та збільшення відрахувань до місцевих і державного бюджетів – стабілізацію особливо важливих факторів у такий непростий для країни і світу період.
Нагадуємо, що раніше «Богдан» повідомив про те, що проект «Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька Волинської області» став можливим завдяки співфінансуванню Луцької міської ради та Європейського інвестиційного банку.